اداره کل ورزش و‌جوانان هرمزگان، پیشرو در افتتاح پروژه های ورزشی

با صورت جمعی از خبرنگاران نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرمزگان ورزشی نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به همراه معاونین حوزه ورزش و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت تکریم از تلاش های خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان برگزار شد, دکتر مظفر مهری خادمی گزارش مبسوطی در خصوص برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در هفته تربیت بدنی و ورزش ارایه کرد.

خادمی نسب گفت: هفته تربیت بدنی را با شروع برنامه های فرهنگی از جمله غبار روبی مزار مطهر شهدا،زیارت امام زاده سید مظفر،دیدار با خانواده شهدا،دیدار با دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و دیدار با مسولین استانی آغاز خواهیم کرد.

ولی اضافه کرد:به هیات های ورزشی تاکید شده نسبت به برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات متنوع در دو گروه بانوان و آقایان در هفته تربیت بدنی اقدام کنند.

مدیر کل ورزش و‌جوانان هرمزگان با بیان اینکه در هفته دولت به عنوان اداره کل پیشرو و مقام آور در افتتاح پروژه های ورزشی شناخته شدیم، خاطر نشان کرد: در هفته تربیت بدنی نیز ۲۳ پروژه ورزشی برای افتتاح در برنامه خواهیم داشت.

خادمی نسب در ادامه نشست از دو انتصاب جدید در اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و گفت : غلامعلی دانشور مدیرکل پیشین به عنوان دبیر مجمع خیرین ورزشکار و ایرج رسمی از معاونین سابق اداره کل به عنوان دبیر شورای راهبردی در این اداره منصوب شدند.

در پایان نیز خادمی نسب و دیگر معاونین اداره کل ورزش و‌جوانان هرمزگان به سوالات خبرنگاران در حوزه ورزش،جوانان، و اعتبارات تخصیص داده شده پاسخ دادند.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3026

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: