دومین دوره مربیگری درجه ۳ ملی شطرنج در بندرلنگه

دومین دوره مربیگری درجه ۳ ملی شطرنج در شهرستان بندرلنگه به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی آزاده پاسلار رئیس هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه در این خصوص گفت:به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته تربیت بدنی این دوره مربیگری درجه۳ شطرنج به میزبانی هیات شطرنج بندرلنگه و با تدریس جناب آقای فرشاد ثمره مدرس فدراسیون شطرنج با حضور ۲۵ نفر شرکت کننده که ۱۳ خانم و ۱۲ آقا از استان های هرمزگان ، فارس ، کرمان ، خوزستان ،در تاریخ ۲۷ الی ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

وی افزود: این دوره به دلیل شرایط کرونا و دستورات ستاد مبارزه با کرونا کلاسها به صورت آنلاین سپس کلاس رفع اشکال وآزمون به صورت حضوری با حفظ رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن کتابخانه عمومی شهرستان بندرلنگه برگزار شد.
پاسلار هدف از برگزاری دومین دوره مربیگری درجه ۳ در این شهرستان را آموزش مربیان به منظور گسترش شطرنج در شهرستان خواند و اظهار امیدواری کرد این مربیان بتوانند در سطوح مختلف شطرنج را آموزش دهند زیرا شهرستان بندرلنگه در این زمینه استعدادهای خوبی دارد که نیازمند حمایت جهت شکوفایی است.
رئیس هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه همچنین از همکاری صمیمانه خانم ها مریم چُرَک چی دبیر و رها صابری مسئول امور بانوان شهرستان و نازنین زارعی , آقایان احمد مومنی و آرش فرخنده مدیر دوره ، احمد فرخنده و از اداره ورزش و جوانان و آقای شادمانی مدیریت کتابخانه ، قدردانی کرد.
گفتنی است مدرک رسمی مربیگری درجه۳ شطرنج در پایان دوره از سوی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران به قبول شدگان در امتحان پایان دوره مربیگری درجه ۳ اعطا میگردد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=268

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: