مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از خانواده حسن دهقانی ورزشکار دارای معلولیت مینابی دلجویی کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در پی انتشار خبر مشکلات حسن دهقانی قهرمان ملی ، مدیرکل ورزش وجوانان استان با جمعی از مسئولین در شهرستان میناب حضور یافتند و از خانواده وی دلجویی نمودند.

مظفر مهری خادمی نسب در دیدار با خانواده حسن دهقانی ورزشکار دارای معلولیت مینابی گفت: ورزشکاران در هیات ورزش های جانبازان و معلولین با وجود معلولیت ظاهری توانسته اند موفقیت های بزرگ کسب کرده و در میدانهای داخلی و بین المللی افتخارآفرین باشند و حسن دهقانی هم یکی از آنهاست که توانسته است در رقابتهای مختلف ورزشی موفقیت های بسیار خوبی را کسب نماید که در نوع خود منشا تزریق امید و نشاط به جامعه هستند.

خادمی نسب با قدردانی از تلاشها و زحمات این ورزشکار و خانواده وی گفت: در معلولیت محدودیتی نیست، بلکه فرصتی برای به ثمر رساندن توانایی هایی است که خداوند در وجود هر انسانی نهاده است.

گفتنی است در این دیدار دکتر مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به همراه منصور روشن قیاس رییس هیات دوومیدانی استان،کامجو دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان، ولی پور رئیس اداره ورزش و جوانان میناب وجمعی از مسئولین شهرستان میناب حضور داشتند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1998

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: