اعضای هیات ورزش کارگری استان هرمزگان با مظفر مهری خادمی نسب دیدار و گفتگو کردند

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی رییس هیات ورزش کارگری استان به همراه دبیر و تنی چند از روسای انجمن ها با حضور در دفتر مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست رییس هیات ورزش کارگری استان هرمزگان ضمن تبریک به خادمی نسب ابراز امیدواری کرد با مدیریت توانمند وی ورزش استان آینده ای روبه رشد و پر افتخاری را پیش رو خواهد داشت.

اوسپید در ادامه تصریح کرد: هدف اصلی ورزش کارگری ارتقا ورزش همگانی و رشد و توسعه در بخش کارگری می باشد که نهایتا سبب سلامت کارگران و بهره وری بیشتر شرکت ها و کارخانجات می گردد.

رییس هیات ورزش کارگری اضافه کرد: در حال حاضر ۱۲ هیات کارگری در شهرستان ها و ۳۲ انجمن در هیات ورزش کارگری فعالیت می کنند که در سال گذشته انجمن ورزش بازنشستگان نیز به این تعداد اضافه شده است.

او در پایان گفت: در سال گذشته با توجه به محدودیت های کرونایی موفق به کسب رتبه های برتر در ورزش کارگران کشور شدیم که مهمترین عناوین کسب شده در رشته های بسکتبال،کبدی ساحلی،تیراندازی،یوگا،آمادگی جسمانی بوده است و در سال جدید افتخارات بین المللی و جهانی در رشته های کوهنوردی و فوتبال ساحلی به کارنامه پرافتخار ورزش کارگری هرمزگان اضافه شده است.

حسین روحی دبیر هیات ورزش کارگری در ادامه جلسه ضمن تشریح مشکلات، خواستار هماهنگی بیشتر هیات های استانی در رشته های گوناگون ورزشی با انجمن های کارگری شد و ابراز امیدواری کرد که با مدیریت توانمند مدیرکل ورزش و جوانان استان و تدابیر اتخاذ شده می توانیم با تعامل بیشتر شاهد پیشرفت و دستاوردهای عالی در  ورزش استان باشیم

مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه این گفتگو ضمن تشکر از هیات ورزش کارگری هرمزگان و تلاش مستمر در پیشرفت ورزش کارگری، قهرمانی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان را در مسابقات کارگران جهان تبریک گفت و کسب این مقام را نمونه ای از توانمندی های حوزه ورزش کارگری بیان کرد و ابراز امیدواری کرد که با درایت و برنامه های اتخاذ شده از سوی دست اندرکاران ورزش کارگری استان شاهد اتفاقات خوبی در ورزش هرمزگان خواهیم بود.

خادمی نسب در ادامه گفت: هیات ورزش کارگری ارتباط چند جانبه و موثر با صنایع،اداره ورزش و جوانان و اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی دارد که با حضور پیشکسوتان و مدیران توانمند در حوزه ورزش کارگری آینده درخشانی برای این هیات در آینده پیش بینی می شود.

خادمی نسب در ادامه ابراز امیدواری کرد و گفت با برنامه ریزی های انجام شده شاهد تعامل و همکاری بیشتر هیات های استانی و انجمن های ورزشی خواهیم بود.

گفتنی است این نشست با حضور دکتر مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان،فرشید اوسپید رییس هیات ورزش کارگری استان،حسین روحی دبیر هیات،نرجس خاتون پای پری رییس انجمن ژیمناستیک،حمیدرضا سنگی رییس انجمن وزنه برداری،موسی فهیمی رییس انجمن کوهنوردی و صعود های ورزشی،مجید کریم پناه رییس انجمن شطرنج،کیانوش زارعی رییس انجمن رزمی،محمد تقی جلیلی بهابادی رییس انجمن بازنشستگان،حمیدرضا محمدی رییس انجمن بدنسازی و پرورش اندام،مهدی عبادی نایب رییس انجمن رزمی و مصطفی کشاورز رییس انجمن جودو برگزار شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1866

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: