جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان هرمزگان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، مظفر مهری خادمی نسب از اجرای ۶۳ برنامه در هفته جوان خبر داد و گفت: هفته جوان سال جاری از ۱۱ الی ۱۷ اسفندماه می باشد که اداره کل ورزش و جوانان استان برای این هفته برنامه های متنوع و متعددی را تدارک دیده است. متولی ورزش و جوانان استان تصریح کرد: جوانان، سرمایه های عظیم هر کشورند و رشد و تعالی هر جامعه، به نیروی جوان آن بستگی دارد و این قشر ارزشمند جامعه، همواره مورد توجه بزرگان دین و اندیشمندان جهان بوده اند که در این مسیر جوانان نیازها و مشکلات متعددی دارند که تشخیص درست این آسیبها ، نیازها و پاسخ صحیح به آنها توسط عوامل تأثیرگذار در امر تربیتِ جوانان و نقش بسیار موثری در راه رشد و تعالی آنان خواهد داشت.

خادمی نسب ضمن بیان اینکه برنامه های شاخص نیز طی این ایام در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: از جمله این برنامه ها جشنواره جوانان برتر ایران زمین خواهد بود که این جوانان منتخب در ۱۲ رشته و چهار محور فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی انتخاب شده اند.

وی یادآور شد: جوانانی که در عرصه های مختلفی از جمله حوزه علمی ورزشی، هنری، قرآنی، فناوری و غیره نقش آفرین بوده اند طی مراسم ویژه ای روز شنبه ۱۳ اسفندماه در فرهنگسرای طوبی مورد تجلیل و تقدیر قرار می گیرند تا این مهم بتواند سایر جوانان را نیز در این مسیر تشویق و ترغیب نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار کرد:در هفته جوان بالغ بر ۶۳ برنامه توسط روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ، اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان و سازمان های مردم نهاد جوانان برگزار می گردد.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3910

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: