اولین نشست نوابین روسای هیات های ورزشی هرمزگان برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان نشست نوابین روسای هیات‌های ورزشی استان باحضور دکتر خادمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در سالن جلسات بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع)برگزار گردید.

مظفرمهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان ضمن تبریک کسب رتبه ۸ ورزش بانوان در کشور اظهارداشت؛کسب این رتبه و ارتقاء آن از ۲۴ به ۸ حاصل تلاش ها و زحمات بانوان،نوابین روسای ورزشی و مسئولین ورزش بانوان شهرستانهای استان می باشد.

وی در ادامه گفت با برنامه ریزی های انجام شده بدنبال برگزاری و تشکیل شورای ورزش و تربیت بدنی در استان هستیم تا با همفکری همه اساتید،نخبگان و پیشکسوتان ورزشی بتوانیم در حوزه ورزش به خصوص ورزش بانوان گام های موثری برداریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان بیان داشت با آمایش سرزمینی و باتوجه به وضعیت جغرافیایی استان رشته ها را بر اساس اولویت بندی مدنظر قرارمیدهیم تا بتوانیم برنامه ریزی صحیحی در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی داشته باشیم.

خادمی نسب ضمن تشکر از حمایت های دکتر سجادی مقام عالی وزارت ورزش وجوانان و مهندس دوستی استاندار هرمزگان یادآورشد: جهت رفع مسائل خوابگاه دختران پیگیر تامین بودجه و اعتبارات جهت اماکن ورزشی بخصوص تجهیز و تکمیل خوابگاه دختران حجاب از سوی وزارت ورزش وجوانان و استانداری هستیم.

در ادامه نرگس منتظری تختی سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری بیان داشت:بانوان یکی از ارکان مهم جامعه و خانواده هستند که باید ورزش همگانی را در جهت ایجاد سلامت خانواده و شور و نشاط اجتماعی جدی تر مدنظر قرار دهیم.

وی افزود:فضاها و پارک های بانوان را جهت استفاده مادران و کودکان می بایست مجهزتر نماییم تا مادران با خیال آسوده به همراه فرزندان خود بتوانند از این فضاها بهره لازم را ببرند.

جراره رییس شورای شهر بندرعباس و نائب رییس هیات همگانی در این جلسه گفت جهت ارتقاء ورزش همگانی و بانوان برنامه های خوبی از سوی هیات همگانی استان پیش بینی نموده ایم که انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعا با همکاری و تعامل همه دستگاههای اجرایی استان میتوانیم مسائل و مشکلات ورزش بانوان را رفع نماییم.

او در ادامه گفت پیگیر هستیم سالن ورزشی ویژه بانوان احداث نماییم.

مرادی سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل بیان نمود:در سال جدید قطعا با پشتکار و تلاش های فراوان می توانیم گام های موثری در جهت توسعه ورزش بانوان برداریم.

در ادامه از دکتر قربانی دربرگزاری دوره های آموزشی ورزش بانوان و هیات های والیبال ، فوتبال ، کاراته و ژیمناستیک در بخش آمار ورزشکاران سازمان یافته و نیز از آرزو پاسلار بعنوان مربی موفق دررشته قایقرانی تقدیر بعمل آمد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1223

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: