به جوانان در همه ابعاد اعتماد کنید

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در دیدار با سازمانهای مردم نهاد جوانان گفت: چرخش نخبگانی با جوانان است و دراین راستامی بایست به جوانان کشوردر همه ابعاد اعتمادشود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان؛ حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان فرصتی است که باید قدر جوانان مان را بدانیم وهر چه برای جوانان هزینه کنیم درواقع سرمایه گذاری نموده ایم.
عبادی زادی بیان کرد: باید از سازمان هایی مردم نهادی که فعالیت دارند حمایت شود تا برای فعالیتهای حوزه خودعلاقمندتر و مشتاق تر باشند.
وی بیان داشت: روز «جوان» فرصتی است تا بیش‌ازپیش به دغدغه‌ها، توانمندی‌ها، افکار، باورها و ارزش‌های نسل جوان توجه کنیم و حمایت از جوانان باید سرلوحه کار ها باشد تا شاهد بالندگی و رشد جوانان در حوزه های مختلف اجتماعی در استان باشیم.
امام جمعه بندرعباس گفت:جوان‌گرایی در حکمرانی کشور و گردش نخبگان، موضوع بسیار مهمی است که همواره در سخنان رهبر معظم انقلاب نیز مورد توجه قرار گرفته است و من هم به این امر معتقدم چرخش نخبگانی از ملزومات یک کشور است که میبایست از ظرفیت جوانان استفاده کرد.
عبادی زادی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان بیان داشت: با پیگیری ها و دستورات رئیس محترم جمهور مقرر گردید که صندوق اجتماعی صنایع تشکیل گردد و صنایع سهم خود را به این صندوق جهت هزینه های مختلف ورزش،سلامت،جوانان و… هزینه گردد.
وی با اشاره به اینکه در بیانیه‌ی دوم انقلاب آمده است، مدیران آینده کشور باید از جوانان نخبه کشور باشندبیان کرد:خانه جوان یکی از مکان های موثری است که میتواند محلی برای مشورت جوانان باشد و جوانان در این مکان به گفت و گو و تبادل نظر بپردازند.
نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت:تیم های ورزشی درصورت ارتقا به لیگ های برتر قطعا هزینه های آنهاهم بیشتر میشود و حمایت لازم را باید از آنها انجام دهیم و ادامه دارونیاز به حمایت ویژه است که تنها با اعتبار دولتی نمی توان حمایت لازم را داشت.
عبادی زاده در پایان با اشاره به نقش پیشکسوتان و نخبگان در ورزش اظهارداشت: آینده بسیار خوبی را برای ورزش و جوانان استان آرزومندم، امید را به نسل جوان جامعه برگردانیم واز حضوردکتر خادمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ،معاونین.جوانان و سازمانهای مردم نهاد جوانان تشکر و قدردانی می کنم.
خادمی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان در این دیدارضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر( ع) و روز جوان اظهارداشت:بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان برنامه ها و فعالیت های متنوعی انجام شده است و ۷۶سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف از اداره کل ورزش و جوانان استان مجوز فعالیت دارند.
وی ضمن ارائه گزارش عملکرد وفعالیت های اداره کل ورزش وجوانان،افزود: فعالیت های خوبی در زمینه ورزش (همگانی؛قهرمانی،بانوان ) جوانان و زیرساخت های ورزشی در استان صوت گرفته است که اعتباری جهت تجهیز خانه جوان در ۵شهرستان استان(قشم، حاجی آباد،رودان ،میناب،بستک و بندرلنگه)در نظر گرفته ایم و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم خانه جوان بندرعباس نیز به زودی آماده و مورد بهره برداری قرار گیرد.
سرپرست اداره کل ورزش وجوانان خاطرنشان کرد: جهت توسعه ورزش های روسیتایی و عشایری در صدد افزایش خانه های روستایی هستیم تا شاهد توسعه ورزش در روستاهاهم باشیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: توجه به ورزش همگانی و بانوان نیز از اولویت های کاری ماست چراکه ورزش باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سلامتی خانواده ها میگردد.
خادمی تصریح نمود: مجموعه اداره کل هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد تمام تلاش خود را برای توسعه ورزش استان و رفع مسائل و مشکلات جوانان خواهیم نمود.
متولی ورزش و جوانان یادآورشد: جوانان سرمایه های عظیم همه ی جوامع هستند،موفقیت و پیشرفت جوامع با موفقیت جوانانشان گره خورده است، از این رو امروزه در دنیا برای تعلیم و تربیت جوانان،سرمایه گذاری و هزینه می نمایند، زیرا تشکیل جامعه ی موفق و آرمانی، مبتنی به حضور جوانان در عرصه های مختلف می باشدودر اسلام نیز به جوان و جوانی توجه خاص شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1023

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: