۲۰ ورزشکار خمیری در تیمهای فوتبال و فوتسال استانی و کشوری توپ می زنند

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمیر گفت: شهرستان خمیر در رشته های تنیس روی میز، کشتی، موتور سواری، والیبال و سوارکاری در استان دارای جایگاه است و ۲۰ ورزشکار خمیری در تیمهای فوتبال و فوتسال استانی و کشوری توپ می زنند.
به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به دنبال درج خبر عدم امکان تماس تلفنی با برخی ادارات ورزش شهرستانهای هرمزگان در یک خبرگزاری، یونس برهم ضمن تماس تلفنی با خبرنگار ما شماره جدید اداره ورزش و جوانان خمیر را اعلام کرد.
وی ضمن اعلام شماره تلفنهای ۳۳۲۳۵۴۹۷ و ۳۳۲۳۵۴۶۸ متعلق به این اداره و شماره تلفن ۴۲۲۲۰۸۹۶ متعلق به شهرستان بندرلنگه، خاطر نشان کرد: شماره تلفنها به دلیل‌ کابل برگردان تغییر کرده و اداره ورزش و جوانان خمیر همواره پاسخگوی مراجعه کنندگان بوده و آمادگی دارد با خبرنگاران تعامل مناسب داشته باشد.
برهم در ادامه با بیان اینکه کلیه اماکن ورزشی شهرستان خمیر به دلیل فرسایش نیازمند تعمیرات اساسی است خواستار تخصیص بودجه مناسب به این امر مهم شد و تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان خمیر ۱۲ سالن ورزشی، ۴۵ زمین فوتسال و ۴ زمین چمن فوتبال وجود دارد که ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۲۵ هیات ورزشی از این امکانات استفاده میکنند.
رییس اداره ورزش شهرستان خمیر اضافه کرد:مسعود برناک ورزشکار شاخص هرمزگانی عضو تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر بیست سال کشور که سال گذشته در مسابقات جهانی مالزی در تیم ملی ایران بازی کرد نیز، اهل خمیر است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4225

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: