وزارت ورزش و جوانان می‌تواند موتور تولید عزت و امید در کشور باشد

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای اداری شهرستان بندرخمیرگفت:وزارت ورزش و جوانان می‌تواند موتور تولید عزت و امید در کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان؛ دکتر سیدحمید سجادی اظهارداشت: خوشحالیم که فرصت ارزشمندی در اختیارم قرارگرفت تادر کنارآیت الله رییسی برای اعتلای نام کشورمان دراستان هرمزگان و در شهرستان بندرخمیر حضور پیداکنم و برای رفع مشکلات مردم قدم برمی‌داریم.

دکتر سجادی با اشاره به اینکه جوان باوراست اظهار کرد: بنده هم جوان باورو هم جوان یاور هستم و این مسئله را در خود می بینم و مشکلاتی همچون ازدواج و بیکاری در کشور وجود دارد که با همدلی و هم‌افزایی می‌توان درخصوص رفع این مشکلات قدم برداشت که تکالیف زیادی در حوزه جوانان در وزارتخانه برعهده ما است .

وی یادآور شد: در صدد ایجاد قرارگاه مرکزی جوانان هستیم که تشکیل شود و در این راستا گروه اندیشه ورزان جوان را راه‌اندازی کردیم که نخبگانی در این مسیر مارا همراهی می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: با مدد الهی و همکاری مجلس انقلابی ومردمی و تلاش های دولت سیزدهم می توان کارهای بزرگی را به سرانجام رساند وبرای همیشه با استفاده از ظرفیت‌های داخلی اقتصاد ورزش را توسعه دهیم.

سجادی ادامه داد:می خواهیم ثابت نماییم فرصتهایی در ورزش وجود دارد که موضوع اقتصاد در ورزش را یاد بگیریم و به تمام استانهای کشور از جمله مدیران کل،هیاتهای ورزشی و شهرستانها انتقال نماییم که خود ورزش می تواند این اتفاق را رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد:در رابطه با صنایع تبدیلی و امور اقتصادی گزارشی کامل از موارد عنوان شده خدمت دکتر رییسی و هیات دولت خواهم رساند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: توفیقات به دست آمده در حوزه ورزش بانوان را نیز باید همچون موفقیت‌های دیگر حوزه‌های کشور به خوبی نشان دهیم و می بایست در ورزش بانوان ۲مولفه استقلال ورزش بانوان و خودکفایی ورزش بانوان را دنبال کنیم.

دکترسجادی با اشاره به اینکه ۲۸۸ پروژه سنگین ورزشی در کشور داریم اضافه کرد: برای تکمیل شدن آن حدود ۱۱ هزار میلیارد اعتبار نیاز است و درکنار آن ۴هزارو ۱۵۰ پروژه کوچک در اختیار داریم که نیمه تمام باقی مانده است،که برای تکمیل آنها تلاش خواهیم کرد هرچه زودتر به اتمام برسد و در اختیار هموطنان عزیزمان در سراسر کشور قرارگیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=640

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: