ورزشکاران شهر فارغان مربی ورزش‌های رزمی می خواهند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مهر نوین شهر فارغان گفت: علاقمندان به رشته های کشتی و هنرهای رزمی در فارغان از داشتن مربی محروم هستند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، مهرتاش آور مدیرعامل باشگاه ورزشی مهر نوین شهر فارغان ضمن تقدیر از پشتیبانی مسوولان ادارات فارغان از ورزشکاران این شهر تصریح کرد:با وجود یک تشک کشتی، میز تنیس روی میز و تاتمی جهت پرداختن ورزشکاران به رشته های کشتی و هنرهای رزمی و تنیس روی میز، متاسفانه از داشتن مربی محروم هستیم و امیدواریم متولیان ورزش استان در این خصوص دقت نظر لازم را داشته باشند و لااقل هفته ای یک مربی جهت آموزش جوانان و نوجوانان فارغان به این منطقه اعزام کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ ورزشکار سازماندهی شده در باشگاه فرهنگی ورزشی مهر نوین فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: به جرات می توان گفت منطقه فارغان استعدادهای بسیار خوبی در زمینه کشتی و فوتبال دارد اما نبود حداقل وسایل تمرینی و امکانات آموزشی، مانع پیشرفت ورزشکاران شده است.

وی ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها جوانان و نوجوانان را از جمله برنامه های فرهنگی این باشگاه ذکر کرد و گفت: در شهر فارغان هر ماه زنجیره سلامت را برگزار می‌کنیم تا ضمن ایجاد هیجان و شوق و امید، شاهد سرزندگی و امیدواری نسبت به‌ آینده، در بین اهالی باشیم.

فارغان از توابع حاجی آباد هرمزگان است که در ۷۵ کیلومتری این شهرستان قرار دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4318

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: