سرپرست هیات دو ومیدانی هرمزگان خبر داد:

هرمزگان میزبان مسابقات دوومیدانی نونهالان کشور

 سرپرست هیات دو ومیدانی هرمزگان از برگزاری مسابقات دو ومیدانی نونهالان پسر و دختر کشور در این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی منصور پزشک اظهار داشت: برگزاری مسابقات دو ومیدانی نونهالان منطقه ۶ کشور با حضور تیم‌های یزد، کرمان، سیستان وبلوچستان و هرمزگان در روزهای ۱۹ و ۲۰ مردادماه جاری با ورود و پذیرش ورزشکاران در پیست تارتان دو ومیدانی ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس انجام می‌شود و در نهایت با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

وی گفت: هرمزگان با تلاش اعضای دو ومیدانی استان و نیز با همراهی دستگاه‌های مرتبط با برگزاری مسابقات و برخی صنایع و حمایت فدراسیون دوومیدانی و اداره کل ورزش و جوانان استان و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش ‌وپرورش استان، خود را برای میزبانی مطلوب این دوره از مسابقات مهیا می‌سازد.

سرپرست هیات دو ومیدانی هرمزگان اضافه کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات انجام شده است که امیدواریم با همراهی و حمایت فدراسیون دو ومیدانی بتوانیم میزبانی شایسته‌ای برای نونهالان منطقه ۶ کشور باشیم.

گفتنی است دونده های نونهال کشور در این رقابتها در ماده های صد متر با مانع، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و رله سوئدی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10024

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: