هرمزگان رتبه هشتم ورزش بانوان کشور

در نشست تخصصی مسئولین ورزش بانوان شهرستان ها و نواب رییس هیئت های ورزشی استان هرمزگان بر رفع مشکلات ورزش بانوان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی ، دکتر مظفر خادمی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت:با تلاش ورزش بانوان اداره کل و همکاری نوابین روسای هیئت های ورزشی و مسئولین ورزش شهرستان ها استان هرمزگان رتبه ۸ورزش بانوان را کسب نمودند که جای بسی خوشحالی داردکه از همه تشکر و قدردانی میکنم.

وی افزود: موضوعات مختلفی در حوزه ورزش بانوان وجود دارد و سعی بر این داریم با اولویت بندی مسائل و مشکلات را رفع نماییم.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان بیان داشت:توجه به ورزش بانوان یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که پیگیر هستیم و قطعا از ظرفیت مدیریتی بانوان در این حوزه بهره خواهیم برد.

خادمی با بیان اینکه در حوزه اعتبارات ورزشی نیز در سراسر استان عدالت را رعایت خواهیم نمود و با اشاره به استعداد های فراوانی که در حوزه ورزش بانوان وجود دارد خاطر نشان کرد:بانوان ورزشکار هرمزگانی درحوزه ورزش بین المللی و کشوری عناوین قهرمانی فراوانی را از آن خود نمودند و باعث افتخار برای استان هستند و باید از تمامی بانوان ورزشکار استان حمایت لازم را نماییم ورویکرد جدیدی در حوزه ورزش بانوان داریم که با تشکیل شورای عالی ورزش به ریاست استاندار هرمزگان و استفاده از تمامی ظرفیت های اماکن و فضاهای ورزشی استان امیدواریم بانوان ما به راحتی به امر ورزش بپردازند و از تمامی هیئت های ورزشی میخواهیم ورزش را در تمامی شهرستان ها ،بخش ها و روستاهای استان فعال نمایند.

نرگس منتظری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این جلسه اظهارداشت :امیدواریم با تلاش و کوشش تمامی مسئولین و نوابین روسای هیات‌های ورزشی استان در راستای توسعه ورزش بانوان کماکان شاهد رشد ‌موفقیت بانوان در این حوزه باشیم.

وی افزود:با حضور مدیر کل جدید ورزش وجوانان امیدواریم مشکلات و مسائل ورزش بانوان بخصوص مسئله خوابگاه بانوان رفع گردد.

در ادامه نوابین رییس هیات‌های ورزشی استان و مسئولین ورزش بانوان شهرستان ها عملکرد و فعالیت های ورزش بانوان را به حاضرین ارائه نمودند و خواستار حمایت بیشتر ورزش بانوان شدند.

نشست تخصصی مسئولین ورزش بانوان شهرستان ها و نواب روسای هیئت های ورزشی استان هرمزگان به ریاست دکتر خادمی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان و باحضور مرادی معاونت ورزش برگزار شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=795

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: