با حضور بانوان هرمزگانی انجام شد:

مسابقات وودبال قهرمانی کشور در همدان

ششمین دوره مسابقات وودبال قهرمانی کشور به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا شهر همدان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل هیات گلف هرمزگان؛بیژن شبانکاره گفت: این رقابت‌ها که حکم انتخابی تیم ملی را دارد، برای نخستین بار به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات وودبال قهرمانی کشور در رشته چمنی و با شرکت یکصد ورزشکار در قالب ۱۲ استان در ۲ بخش آقایان و بانوان در جریان است.

سرپرست هیات گلف هرمزگان تصریح کرد: وودبال ورزش ترکیبی از گلف و چوگان است که تمام ابزار و وسایل آن از چوب تهیه شده و در عین سادگی قوانین و بازی آن، از قابلیت دسترسی بالایی برای همه افراد جامعه برخوردار است.

عضو هیات رئیسه مینی گلف کشور در این باره گفت: وودبال یکی از انجمن‌های زیر مجموعه فدراسیون گلف کشور است که در استان هرمزگان به تبع کشور فعال شده است.

شبانکاره افزود: ششمین دوره مسابقات وودبال قهرمانی کشور در ۲ بخش آقایان و بانوان به مدت ۲ روز به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا شهر همدان اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: ۳ ورزشکار برتر وودبال از استان هرمزگان در بخش بانوان در این رویداد کشوری به میدان می‌روند و امیدواریم در آینده ای نزدیک در ترکیب تیم ملی وودبال بانوان هرمزگان نیز نقش آفرینی نمایند.

تیم سه نفره بانوان هرمزگانی در رشته وودبال متشکل از زهرا جمالی، فاطمه عباسی و لیلا حاجی زاده توسط اعضای هیات رئیسه گلف استان بیژن شبانکاره، نسرین بارانی رئیس انجمن وودبال، وحید قریشی دبیر هیات گلف استان، فرشته مسلم زاده نایب رئیس و خاطره ملایی پلی رئیس هیات گلف شهرستان بندرخمیر بدرقه شدند.

گفتنی است، استان هرمزگان با توجه به نوپا بودن هیات گلف در بخش های مختلف بدون حتی زمین تمرینی استاندارد اقدام به اعزام تیم هایی در بخش های بانوان و آقایان در رشته های گلف، مینی گلف و وودبال نموده است که نشان از تعهد ورزشکاران این رشته دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10174

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: