مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی درگز سیاهو:

مسئولان ورزش استان، سالن های ورزشی منطقه سیاهو را تکمیل کنند

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی درگز سیاهو گفت: ورزش در روستا هادر حال فراموشی است و جوانان منطقه سیاهو نیازمند سالن های ورزشی استاندارد هستند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی علیرضا دادی پور درگزی اظهار کرد: یکی از دلایل کم رنگ شدن ورزش درجامعه به ویژه روستاها را امکانات ورزشی و عدم فرهنگ سازی در بین قشر نوجوان و جوان است که خود زمینه ساز انحرافات اخلاقی و بزهکاریهای اجتماعی خواهد بود.پتمدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی درگز اضافه کرد: ورزشکاران منطقه سیاهو پتانسیل های بالقوه ای که در خود دارد می توانند در ورزش حرف را بزنند.

دادی پور افزود: جوانان علاقه مند به ورزش هستند و با وجود کمبود امکانات بارها توانسته اند افتخاراتی برای منطقه سیاهو کسب کنند.

وی ادامه داد : سالن های ورزشی در شان جوانان این منطقه نیست و نیازمند اختصاص اعتباراتی از سوی مسوولین استانی است تا این جوانان بتوانند در صحنه های ورزش استان بدرخشند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی درگز سیاهو همچنین گفت: با وجود نبود امکانات ورزشی ، جوانان درگز توانستند همانند مسابقات دیگر برای منطقه خود افتخار بیافرینند.

دادی پور درگزی تاکید کرد : سال ها است که سالن های ورزشی نیمه تمام در منطقه سیاهو ساخته شده و قریب به چند سال است هیچ اقدامی برای تکمیل آن صورت نگرفته و رها شده است از مسئولان تقاضا داریم برای تکمیل و راه اندازی این سالن ها اقدام نمایند تا جوانان منطقه سیاهو بتوانند در یک فضای مناسب و استاندارد به ورزش بپردازند.

تیم فوتسال درگز سیاهو عنوان نایب قهرمانی لیگ یک فوتسال استان هرمزگان را در اختیار دارد. هم اکنون این تیم در رقابت های لیگ برتر فوتسال استان هرمزگان حضور دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10859

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: