در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ترامپولین کشور:

قهرمانان هرمزگانی با دست پر از اصفهان بازگشتند

تیم ژیمناستیک هرمزگان مقام قهرمانی چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ترامپولین کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، آئین استقبال از تیم ژیمناستیک استان هرمزگان قهرمان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ترامپولین کشورباحضور روزبه زابلی پور معاون توسعه ورزش اداره کل، عبدالرحیم سپهرتاج رئیس هیات استان و جمعی از اعضای هیات و خانواده های ورزشکاران در محل راه آهن بندرعباس برگزارشد.

بر اساس این گزارش ؛چهارمین دوره المپیاد استعداد‌های برتر در رشته ترامپولین آقایان با حضور بیش از ۹۰ ورزشکار از ۱۷ استان کشور در دو رده ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال که از ۲۶ مردادماه به میزبانی خانه ژیمناستیک اصفهان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در این سری رقابتها تیم ژیمناستیک استان هرمزگان جایگاه نخست چهارمین دوره رقابتهای المپیاداستعدادهای برتر ورزشی ترامپولین کشور را در رده تیمی کسب کرد.

تیم منتخب استان به مربیگری میلاد رمضانپور و سرپرستی ناصر خضری دبیر هیات استان به این دوره از رقابتها اعزام شده بود که در پایان در رده تیم تیم استان هرمزگان قهرمان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشوردر رشته ترامپولین شد.

گفتنی است دانیال خوارزمی، امیر حسین داج پور، محمد مانی رمضانی نژاد و آرش چشم براه اعضای تیم ژیمناستیک هرمزگان در این پیکارها بودند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10206

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: