با برگزاری مجمع عمومی

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوندی هرمزگان انتخاب شد

در مجمع انتخابات رییس هیات ورزشهای بیماران خاص و پیوند اعضای استان هرمزگان با انتخاب هیات رییسه این هیات بر حمایت بیشتر از ورزشکاران هرمزگانی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، طی نشستی با حضور اعضای مجمع عمومی هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان هرمزگان در سالن اداره کل ورزش و جوانان، محمود کریم زاده با کسب یازده رای به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات انتخاب و آغاز به کار کرد.
سید محسن موسوی دبیر فدراسیون در این مجمع با اشاره به سختی کار اعضای هیات به منظور خدمات دهی بهتر به ورزشکاران اظهار کرد: از آنجا که این فدراسیون و هیاتهای زیر مجموعه خدمات خود را به صورت کاملا رایگان در اختیار ورزشکاران قرار می دهند، لازم است در این خصوص ضمن کسب درآمدهای لازم شرایطی فراهم شود تا ورزشکاران ما بتوانند به خوبی از این خدمات بهره مند شوند تا در میادین مختلف درخشش عالی داشته باشند.

وی بر مشارکت فدراسیون به منظور حمایت و تجهیز هیات هرمزگان تاکید کرد و گفت: وظیفه ما حمایت از این قشر ورزشکار است و امیدواریم رییس جدید در مدت چهار سال بتواند آینده ای روشن را برای ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا رقم بزند.

 در ادامه مظفر خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان این مطلب که هرمزگان یک استان غنی از ورزشکار است اضافه کرد: ورزشکاران بیماری خاص و پیوند اعضای هرمزگان، با حمایتهای فدراسیون، به هر جایی اعزام شده اند با دستان پر برگشته اند که نیاز است حمایتهای بیشتری از آنان صورت گیرد تا انگیزه لازم جهت دستیابی به پله های قهرمانی تقویت شود.

وی با اذعان به این مطلب که رییس کنونی هیات بیماری خاص و پیوند اعضا، بدون هیچ پشتوانه و کمکی از سوی اداره ورزش و جوانان، کمک شایانی به رشد و توسعه کیفی این هیات کرده است تصریح کرد: به یاری خدا آنچه در توان داریم در راستای کمک به ورزشکاران بیماری خاص به کار خواهیم گرفت.

محمود کریم زاده رییس جدید هیات ورزشهای بیماران خاص نیز با تقدیر از اعتماد مجدد اعضای مجمع خاطر نشان کرد: هیات ورزشهای بیماری خاص و پیوند اعضا یک هیات مظلوم و بدون پشتوانه مالی است که در خصوص تامین منابع مالی باید از طرق مختلف پیگیر باشیم تا شرایط مناسبی را برای ورزشکاران عزیز فراهم کنیم.

 کریم زاده با اشاره به کسب مدال طلا توسط سه تن از ورزشکاران هرمزگانی اضافه کرد: ورزشکاران ما با کمترین امکانات و اعتبارات عازم مسابقات می شوند اما همواره با دسشتانی پر از مسابقات مراجعه می کنند که نشانه وجود پتانسیلهای با ارزش در استان است که انتظار می رود مسئولان استان و خیران، توجه ویژه ای به این هیات داشته باشند.

وی با اعلام اینکه ورزشکاران ما شرایط خاصی دارند و باید همواره مراقب جسم خود باشند بر سلامت روانی ورزشکاران تاکید کرد و گفت: به دنبال فراهم نمودن شرایط مناسب تفریحی و روحی برای ورزشکاران خود هستیم چرا که اگر ورزشکاران ما شارژ روحی شوند قطعا در مسابقات کشوری رکورد بهتری از خود به جای خواهند گذاشت.

رییس  هیات ورزشهای بیماران خاص هرمزگان ادامه داد: از مدیر کل ورزش و جوانان، معاون ورزشی اداره کل، حراست و معاون توسعه ورزش بانوان  و تمامی اعضای مجمع تشکر می کنم چرا که اگر حمایتهای این عزیزان نبود، قطعا در مدت چهار سال گذشته با مشکل مواجه می شدیم.

وی با تاکید بر برگزاری مسابقات مختلف به صورت منطقه ای افزود: اگر تمامی مسابقات به صورت منطقه ای برگزار شود، ورزشکاران ما علی الخصوص بچه های هموفیلی و تالاسمی راحت تر میتوانند در مسابقات شرکت کنند.

در پایان مجمع همچنین اسماء عالیپور به عنوان نایب رییس، عباس امانی به عنوان خزانه دار، یعقوب کاویان مهر، ملیحه طاهری و غلامعلی دانشور به عنوان اعضای هیات رییسه از مجمع عمومی رای اعتماد گرفتند، همچنین محمود کریم زاده از خدمات حسن آیین جمشید سرپرست قبلی هیات ورزشهای بیماران خاص تقدیر کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=9825

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: