معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

دغدغه دولت سیزدهم تامین مسکن و ایجاد اشتغال جوانان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دغدغه دولت سیزدهم تامین مسکن و ایجاد اشتغال جوانان است و در حوزه ازدواج نیز برنامه‌های بسیار خوبی را دنبال می کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی پروفسور کامرانی در مراسم ازدواج آسان ۳۰۰ زوج هرمزگانی با اشاره به نگاه مدیریت اجرایی استان و اقدامات بسیار خوب دولت در حوزه اشتغال و اسکان اظهار امیدواری کرد: با روند کنونی شاهد پیشبرد اهداف دولت جهت تامین اشتغال و مسکن جوانان باشیم.

وی با تبریک سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و امیرالمومنین (ع)  اضافه کرد: در سال گذشته شاهد برگزاری چندین مراسم ازدواج آسان در استان بودیم و در خصوص تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان نیز، مجموعه دولت و نیروهای نظامی و انتظامی ضمن مساعدت، اقدامات بسیار خوبی انجام دادند.

“محدثه درویشی” سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان نیز در این مراسم با قدردانی از برنامه ریزی مناسب اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان خواستار تسهیل ازدواج به صورت واقعی برای جوانان شد و افزود: باید این مهم الگوسازی شود چرا که مسئله جمعیت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت کشور است و ان‌شالله همه دست به دست هم داده و به این موضوع پایبند باشیم.

دکتر مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته ازدواج گفت: به همین مناسبت اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان با هماهنگی استانداری هرمزگان و سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان، اقدام به برگزاری جشن وصال تحت عنوان ازدواج آسان کرده است.

خادمی هدف از برگزاری این جشن را نهادینه کردن ازدواج آسان و آگاهانه جوانان هرمزگانی عنوان کرد و افزود:نیاز است این موضوع توسعه پیدا کند و در خصوص اخذ تسهیلات برای ازدواج جوانان نیز تلاش کنیم که در همین راستا شاهد حضور مدیران عامل برخی بانک‌ها هستیم و ان‌شالله اقدامات خوبی در راستای تسریع در پرداخت وام ازدواج جوانان انجام خواهد شد.

وی برگزاری ۲۰۲ کارگاه آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج در بندرعباس و سایر شهرستان‌ها را به عنوان یکی از اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در زمینه انجام ازدواج آسان و آگاهانه ذکر کرد و گفت: این اقدام به کمک مشاورین ذبده و در مراکز مشاوره انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان همچنین ایجاد ۷ مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده را از دیگر اقدامات انجام شده در این خصوص دانست و خاطر نشان کرد: این مراکز در اغلب ماه‌های سال به صورت رایگان به زوج‌های جوان مشاوره می دهند.

گفتنی است کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان جهیزیه ۳۰۰ زوج جوان را متقبل شده بود که به آنان تحویل شد.

همچنین در انتهای این مراسم که با اجرای خواننده مردمی استان هرمزگان عارف شاکری، اجرای گروه موسیقی سنتی کوش از میناب و اجرای برنامه طنز ابراهیم پیل افکن همراه بود، از ۴۱ نفر ازخادمین، خیرین و افراد تاثیر گذار در حوزه ازدواج و قانون جوانی جمعیت  نیز تجلیل شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=9647

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: