در نشست مدیران باشگاهها و مربیان موج سواری استان مطرح شد؛

فراهم کردن زمینه توسعه و گسترش فعالیت رشته های دریایی

در نشست مدیران باشگاهها و مربیان هیات موج سواری استان با دبیر این هیات، مسایل و مشکلات و کاستی های هیات مورد نقد و بررسی قرار گرفت و بر فراهم کردن زمینه توسعه و گسترش فعالیت رشته های دریایی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان هرمزگان ، در این نشست که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان و با حضور علیرضا کناری دبیرهیات ورزشهای دریایی و ساحلی استان، امین سلطانزاده رئیس هیات شهرستان بندرعباس و عباس اسلامی مسئول کمیته موج سواری استان و مدیران باشگاهها و مربیان این رشته برگزار شد،مشکلات و کاستی های هیات مورد نقد و بررسی قرارگرفت.

در ابتدای این جلسه مدیران و مربیان فعال به بیان دیدگاهها، مشکلات و معضلات موجود در جهت فعالیت هر چه بهتر این رشته پرداختند و خواستار برطرف شدن مشکلات شدند.

حضور باشگاههای مانگرو، تیو، مارینا و پرشین گلف به عنوان فعالترین باشگاههای استان در این جلسه و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات برای موفقیت بیشتر ورزشکاران و مربیان در سطح کشور و بین الملل مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در پایان صحبت های مدیران و مربیان، دبیرهیات ورزشهای دریایی و ساحلی استان ضمن تسلیت سوگواری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، و تقدیر از حضور باشگاه ها و مربیان در این جلسه افزود: با وجود اینکه مدت زمان زیادی از شکل گیری این هیات نمی گذرد اما با شناسایی نقاط ضعف و کاستی ها بدنبال برطرف کردن موانع و فراهم کردن شرایطی هستیم تا باشگاهها، مربیان و ورزشکاران با کمترین دغدغه به فعالیت خود و افتخار آفرینی برای استان تلاش کنند.

علیرضا کناری با اعلام اینکه استان هرمزگان بعنوان بزرگترین استان ساحلی کشور نقش بی بدیلی در معرفی ورزشکاران و مربیان به تیم ملی دارد خاطرنشان کرد: با وجود این همه ظرفیت در سطح استان باید این استان نقش اول و کلیدی در سطح کشور داشته باشد و بعنوان استان پایلوت در رشته های دریایی در سطح کشور باشد.

وی با تاکید بر اینکه با حضور سرپرست هیات ورزشهای دریایی و ساحلی استان دغدغه ای برای هموار شدن مسیر فعالیت باشگاهها و ورزشکاران در سطح استان نخواهیم داشت، یادآور شد: با معرفی اعضاء هیات و ارتباط تنگاتنگ با فدراسیون شاهد موفقیت های بیشتر در آینده ای نزدیک در این رشته ورزشی در استان خواهیم بود.

علیرضا کناری با اشاره به اینکه در سه ماهه تابستان و با توجه به گرمای هوا مسابقات چندانی در سطح استان برگزار نخواهد شد، افزود: طی این سه ماهه بیشترین انرژی خود را معطوف به بخش آموزش در حوزه مربیان و داوران خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باشگاهها به عنوان رکن اصلی و موجودیت هیات می باشند، بیان داشت: هر زمان باشگاهها قدرتمند و فعال باشند قطعا ورزشکاران استان نیز در تیم ملی حضوری گسترده تر و فعال تری خواهند داشت.

وی پیگیری خواسته های بحق باشگاهها و مربیان را وظیفه ذاتی هیات دانست و گفت: هر زمان تعامل خوبی بین باشگاهها و هیات وجود داشته باشد موفقیت های بزرگی نیز نصیب استان خواهد شد و با شکل گیری این هیات و تعامل گسترده با باشگاهها این موفقیت ها با توجه به حضور تعداد زیادی از ورزشکاران استان در تیم ملی بیش از گذشته می شود.

دبیرهیات ورزشهای دریایی و ساحلی استان با تاکید بر اینکه زیرساخت های اصلی رشته های دریایی در استان وجود دارد و در صورت نگاه ویژه مسئولین و مدیران به این رشته شاهد حضور جمع بیشتری از ورزشکاران و مربیان استان در تیم های ملی خواهیم بود، تصریح کرد: وجود جزایر و سواحل بسیار زیاد در استان باعث شده تا بدنبال ایجاد بزرگترین و مهمترین رویدادهای ورزشی دریایی در هرمزگان باشیم تا این استان را در سطح بین المللی مطرح نمائیم.

کناری با اعلام این خبر که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و حمایت و موافقت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان رویدادهای مهمی در نیمه دوم سال در استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری مسابقات استانی در شهریورماه، مسابقات کشوری در رشته های موج سواری، اسکی روی آب، جت اسکی، ماهیگیری ورزشی، فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی در بخش آقایان و پدل برد در دو بخش آقایان و بانوان و مسابقات بین المللی جام سردار در آذرماه و در رشته های موج سواری، اسکی روی آب، پدل برد و ماهیگیری ورزشی از مهمترین رویدادهای امسال خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه با حضور دکتر کامرانی سرپرست هیات به دنبال ارتباط ، تعامل و تفاهم با دستگاههای مرتبط هستیم تا بتوانیم مشکلات موجود در بخش جت اسکی، اسکی روی آب و پدل برد را برای همیشه برطرف نماییم، افزود: تاکنون نیز اقدامات خوبی انجام شده و امیدواریم با ادامه این روند امنیت و آرامش کامل برای ورزشکاران رشته های دریایی ایجاد شود تا بدون دغدغه به فعالیت بپردازند.

دبیر هیات ورزشهای دریایی و ساحلی خطاب به مدیران باشگاهها گفت: تمامی باشگاهها موظف به رعایت استانداردهای لازم واستفاده از تجهیزات کامل برای آموزش ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ها هستند و در بازه های زمانی به صورت سرزده از باشگاهها بازدید و در صورت عدم رعایت شرایط برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

کناری با اعلام اینکه ورزشکاران این رشته ملزم به رعایت پوشش مناسب و مورد تایید فدراسیون می باشند یادآور شد: در صورت عدم رعایت در پوشش مناسب ورزشکاران باشگاهها و به دلیل نظارت دستگاههای مختلف بر فعالیت باشگاهها و ورزشکاران عواقب آن متوجه مدیران باشگاه خواهد شد و لذا رعایت پوشش مناسب در تمرینات تیم ها الزامی خواهد بود.

کناری با اعلام اینکه ورزشکاران این رشته ملزم به رعایت پوشش مناسب و مورد تایید فدراسیون می باشند یادآور شد: در صورت عدم رعایت در پوشش مناسب ورزشکاران باشگاهها و به دلیل نظارت دستگاههای مختلف بر فعالیت باشگاهها و ورزشکاران عواقب آن متوجه مدیران باشگاه خواهد شد.

در این جلسه طاهر دلداری، حاجی پور، صدیقه سنگرزاده، انسیه شعبانی و هدی سایبانی در بخش بانوان و محمد ظهرابی، ابوالفضل خانگاه، محسن طراحی، حسن روزدار، فرزاد آبنوس، بهنام سلطانیان، نوح بی نیاز، سلمان زمانی، عباد شجاعی، علیرضا پریش، محمدرضا بی نیاز، محمود مرادی، امین محترم پناه و مهدی سلیمانیان به عنوان مدیران باشگاهها و مربیان فعال استان حضور داشتند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10022

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: