محسن رحیمی در وزن ۶۶_ کیلوگرم موفق شد به مدال نقره جودو پیشکسوتان کشور دست یابد

درخشش جودوکار هرمزگانی در مسابقات پیشکسوتان کشور

سرپرست هیات جودو هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمزگان ورزشی از درخشش جودوکار هرمزگانی در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده خبر داد.

مصطفی کشاورز گفت این دوره از رقابت ها به مدت ۲ روز از نوزدهم مهرماه در مجموعه ورزشی شیرودی تهران سالن شهید افراسیابی برگزار شد که در پایان این رقابت ها محسن رحیمی در وزن ۶۶_ کیلوگرم موفق شد به مدال نقره دست یابد.

کشاورز در ادامه اظهار کرد: این برای اولین بار است که هیات جودو استان هرمزگان نمایندگان خود را به مسابقات پیشکسوتان کشور اعزام کرده است و در نخستین حضور خود با کسب مدال نقره انفرادی توسط محسن رحیمی باری دیگر نام هرمزگان را در سطح کشور طنین انداز کرد.

وی اضافه کرد: علیرضا بوژانی دیگر جودکار اعزامی وزن ۱۰۰_ کیلوگرم به این دوره از رقابت ها نیز علیرغم تلاش های زیاد خود در دور دوم یک هشتم شکست خورد و از سکوی قهرمانی جا ماند‌.

سرپرست هیات جودو استان هرمزگان در ادامه گفت: تمام تلاش خود را برای بهره‌گیری از ظرفیت های موجود بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم در آینده افتخارات بیشتری در تمامی رده های سنی در حوزه های بانوان و آقایان کسب نماییم و نام هرمزگان را در سطح کشور انعکاس دهیم.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10472

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: