خادمی نسب با معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان دیدار کرد

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان گفت:حمایت ۱۰۰ درصدی خود را از مجموعه ورزش و جوانان استان اعلام می کنم

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان دکتر احسان کامرانی در نشست صمیمی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از انتخاب دکتر خادمی نسب در راس اداره کل ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد و گفت خادمی نسب فردی از جنس ورزش است و امیدواریم با حضور وی شاهد تحولات اثرگذاری در مجموعه ورزش و جوانان استان و افزایش زیرساختها باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد نیازهای جوانان هر شهرستان را اولویت بندی کنید تا بتوانیم برای جوانان استان هم گامهای اثرگذاری را برداریم و بخشی از مشکلات آنها را مرتفع کنیم.

کامرانی در بخشی از سخنانش به تشکیل اتاق فکرو اندیشه ورز که متشکل از پیشکسوتان و صاحب نظران می باشد اشاره کرد و تاکید نمود از اعضای هیات علمی در این اتاق استفاده گردد.

معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به جایگاه ورزش و اهمیت آن افزود نقش ورزش در شاخص های مختلف مدیریت استان بر کسی پوشیده نیست و این مقوله نقش مهمی در شادابی، نشاط و ایجاد امید در جامعه ایفا می کند.

کامرانی با بیان اینکه بیشتر از گذشته می بایست به ورزش در حوزه همگانی، قهرمانی و حمایت‌ از باشگاههای ورزشی توجه گردد، افزود نیاز جوامع این است که از طریق ورزش بتوان نشاط، شادابی و امید بیشتر و حرکت رو به جلو را در تمامی زمینه ها مهیا کرد و ورزش به ویژه در حوزه جوانان یک جایگاه زیرساختی و فرهنگی در سطح استان نیاز دارد.

وی با اشاره به حوزه جوانان و سیاست های جمعیتی یادآور شد بحث توانمندسازی، مشاوره ها، حمایت ها، نظارت بر سمن ها و تشکل های مردمی فعال، باید مورد توجه قرار گیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1130

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: