خادمی می تواند جایگاه ورزش و جوانان هرمزگان را ارتقا دهد

با حضور بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، بهنام محمودی دستیار ویژه و مشاور وزیر ورزش و جوانان، خسرو قمری مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و علی رئوفی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان آئین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی ،با حضور بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، بهنام محمودی دستیار ویژه و مشاور وزیر ورزش و جوانان، خسرو قمری مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و علی رئوفی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان آئین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد.

شکوه فر، معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان هم گفت: با تغییر دولت ها اتفاقی که می افتد این است که برخی از مدیران کل هم تغییر می کنند و در این استان هم بعد از شش ماه از دولت جدید امروز شاهد رفتن مدیرکل سابق ورزش و معرفی سرپرست جدید اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان هستیم.

شکوه فر بیان داشت:مدیر کل جدیدباید سه حوزه ورزش قهرمانی،ورزش همگانی ‌وجوانان را مد نظرخود قرار دهد.

وی افزود :نسبت به استعداد یابی و قهرمان پروری اهتمام ویژه داشته باشید و از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کل استان بهره لازم را ببرید.

معاون وزیر ورزش و جوانان اظهارداشت: ورزش همگانی نیز یکی از راههای تشویق مردم اجتماع به ورزش جهت سلامتی است.

وی در بخشی از سخنانش به عدالت در توزیع زیرساختها ، توجه در توزیع امکانات و توجه به مناطق کمتر برخورداراستان تاکید داشت.

شکوه فر با تاکید به حوزه جوانان خاطر نشان کرد:جوانان اساس کار وزارت ورزش وجوانان هستند و تمامی مسائل ‌و مشکلات جوانان را باید پیگیر باشیم و رفع نماییم.

وی خاطرنشان کرد:باید برای بهبود جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای جوانان مان برنامه ها و طرح های موثری داشته باشیم.

معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: مشکلات ورزش این استان باحضور سرپرست جدید اداره کل ورزش استان واینکه دغدغه ورزش تمام استان را داشته باشدانجام می شودو به همین منظور فردی را انتخاب کردیم که از دل ورزش استان است و سابقه بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان دارد وامیدوارم خادمی بتواند تا حدود زیادی بتواندمشکلات ورزش استان را مرتفع سازد.

در این مراسم محمود رضا امیاری مدیرکل سابق ورزش و جوانان هرمزگان از حمایت افرادی که در طول سه سال ونیم خدمتش‌ را برای پویایی ورزش استان کمک کردند تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه روزی که به استان هرمزگان آمدم تنها هدفم اعتلای ورزش این استان بود و در حد توان خودم در بحث زیرساخت های ورزش و جوانان گام برداشتم و اگر کسی دلخوری یا کدورتی از بنده دارد حلال کند، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که وزارت ورزش و جوانان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس برای مدیر کلی شخصی را انتخاب کرده اند که واقعا لیاقتش را دارد و شک ندارم که ایشان می تواند موفق کار کند و حتی بهتر از من برای ورزش هرمزگان گام های بلند تری بردارد.

مظفر مهری خادمی، سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از اعتماد وزیر ورزش وجوانان، معاون امور استان ها ، استاندارو مجمع نمایندگان استان در بابت انتخابم تشکر می کنم و امیدوارم که جواب این اعتماد را به خوبی بدهم.

وی اظهار کرد: تمام تلاش من این خواهد بود که علاوه بر زیر ساخت های ورزشی در تمامی امورات ورزش گام های بلندتری بر داریم و در کمتر از یک سال خدماتی خوب و ارزشمندی برای ورزش استان انجام خواهیم داد.

رئوفی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان هم بیان داشت: من بعد از این که به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی انتخاب شدم اولین دستگاهی که مورد بازدید و ارزیابی قرار دادم ورزش و جوانان بود زیرا ورزش و جوانان بسیار برایم ارزشمند است.

وی بیان کرد: نگاه نوجوانان و جوانان ما به نخبگان ورزشی است پس ما هم باید تا جایی که می توانیم از حوزه ورزش حمایت کنیم و بنده تا زمانی که هستم از ورزش هرمزگان حمایت خواهیم کرد.

رئوفی اظهار داشت : امیدواریم که سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان بتوانند جوابگو خواسته های به حق ورزشکاران باشد.

همچنین ،دکتر بنیامین شکوه فر از تلاش های چند ساله امیاری مدیرکل سابق ورزش و جوانان هرمزگان هم تقدیر کرد و ایشان را فردی دلسوز و پرتلاش در حوزه ورزش و جوانان دانست.

لازم بذکراست، مظفر مهری خادمی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان معرفی و از خدمات بیش ازسه سال مدیرکلی محمودرضا امیاری تقدیر شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=701

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: