حضور ووشوکاران هرمزگان در مسابقات لیگ برتر کشور

تیم ووشو استان هرمزگان در رقابت های لیگ برتر ووشو کشور شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، تیم ووشو فولاد هرمزگان به نمایندگی از این استان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشور امروز  به مصاف تیم های رنگ فیروزه شیراز  و هیات قم می رود.

در بخش نوجوانان ساندا و در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم  امیر حسام محمدی و محمد امین زینلی، در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم بنیامین کرمی و در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم ماهان احمد پور به مصاف حریفان خود می روند.

در بخش جوانان سانداکار و در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم نیز امیر محمد لیموچی و یاسین ابرم، در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم امیر محمد بازگیر و عبدالکریم صالحی، در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم ایلیا ضمیری و ماهان خانه کشی، در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم رضا خورشیدی و مهرشاد امینی، در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم رامین رضایی و پوریا صادقی، در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم علی فتوحی و محمد مهدی امیری، در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم امیر پریده و سید اعلا میری و در وزن منفی هشتاد کیلوگرم سید علی میری و پارسا پور استقامت با حریفان خود روبرو می شوند.

در بخش تالو نیز امیر حسین چرزه ( فرم – چانگ چوان)، امیر حسین باقرزاده (فرم- جین شو -چیانگ شو)، عرفان زارعی (فرم- نن چوان – نن گوئن)، سپهر ذوقی(فرم- تایچی چوان  – تایچی جین)، رضا سیاه مشته ای ( فرم- دائو گوئن – گوئن شو) به روی صحنه می روند.

در این سری رقابت ها محمد مراد پور به عنوان سرپرست، کیوان شیر آقایی به عنوان مدیر فنی، مظفر خضری وعارف رگبار به عنوان مربیان ساندا و طاهر قاسمی و محمد سلیمان پور به عنوان مربیان تالو  و  میثم زاهدی به عنوان مربی بدنساز تیم هرمزگان را همراهی می کنند.

شرکت پالایش نفت بندرعباس حمایت از تیم ووشو را عهده دار شده است چرا که هرمزگان یکی از استان های موفق کشور در رشته ووشو به شمار می رود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10703

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: