حضور بازیکنان هرمزگانی در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز کشور

رییس هیات تنیس روی میز استان هرمزگان از حضور تیم هرمزگان در مسابقات لیگ برترتنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی صالح محمد پور اظهار کرد: به دنبال کسب موفقیت ورزشکاران هرمزگانی در مسابقات منطقه ۱۱ کشور که در شیراز برگزار شد با حمایت شرکت زر مس توانستیم جواز ورود به مسابقات لیگ برترتنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشور را به دست آوریم.

 وی با تقدیر از زحمات امین طیارى رییس هیات تنیس روی میز شهرستان بندرعباس، مربى با دانش و ارزشمند تیم ملی آقای میدیا لطف الهگ نسبی، بازیکنان و خانواده تنیس روی میز استان، گفت: با توجه به همکاری که لطف الهد نسبی با هیات استان دارد، چشم انداز پیشرفت بازیکنان هرمزگانی دور از انتظار نخواهد بود.

محمد پور با اشاره به فراهم بودن زیرساختهای لازم این ورزش پر تحرک در بندر خمیر و آموزش تنیسورهای خمیر توسط آقای رنگرز، افزود: ما در اقصی نقاط استان من جمله رودان، قشم و میناب فعالیتهای زیرساختی خوبی را آغاز کرده ایم و امیدواریم تنیس روی میز استان را به روزهای طلایی خودش بازگردانیم.

 رییس هیات تنیس روی میز استان هرمزگان با بیان اینکه ترکیب کنونی تیم تنیس روی میز نوجوانان و جوانان هرمزگان را آیدین فر خی، هومن ساحلی زادگان، صدرا خادم و آرشا غفوری تشکیل می دهند اضافه کرد: اطمینان دارم با توجه به روند رو به رشد تنیس روی میز هرمزگان، برای نخستین بار در سالهای آینده شاهد حضور بازیکنان هرمزگانی در رده های سنی تیم ملی خواهیم بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10171

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: