بندرعباس، قهرمان امیدهای تنیس روی میز هرمزگان

مسابقات قهرمانی امیدهای تنیس روی میز استان هرمزگان برترینهای خود را شناخت.

سعید مظفری دبیر هیات تنیس روی میز استان هرمزگان در این خصوص به خبرنگار هرمزگان ورزشی گفت: رقابتهای تنیس روی میز آقایان، قهرمانی امیدهای استان که با شرکت بازیکنانی از شهرستانهای پارسیان، بندرخمیر، رودان، بندرعباس و قشم جریان داشت، با قهرمانی صدرا خادم به پایان رسید.
وی اضافه کرد: در این پیکارها همچنین شایان پیری از قشم دوم شد و هومن ساحلی زادگان از بندرعباس و محمدرضا ساحلی زادگان از بندرخمیر نیز مشترکا عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.
مظفری در بخشی دیگر تصریح کرد: پس از چند سال دوری از صحنه های کشوری، مجددا به دنبال حضور تیم هرمزگان در مسابقات لیگ برترکشوری در یکی از رده های سنی هستیم که این کار تا پایان سال جاری پیگیری و به سرانجام خواهد رسید.
دبیر هیات تنیس روی میز استان هرمزگان با بیان اینکه به همین منظور با پالایشگاه و صنایع استان در حال رایزنی هستیم،اذعان کرد: ۷۰ درصد بازیکنان ما در لیگ کشوری بومی هرمزگان خواهند بود که با کمک مدیریت میدیا لطف الله نسبی مربی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز کشور، این مهم را به سرانجام خواهیم رساند.
وی حضور بازیکنانی چون پوریا پیمانه، رضا رنگرز، محمد رحیمی، پدرام رحمان دوست، کارن دوستی، شایان پیری و … را در تنیس روی میز استان غنیمت شمرد و اضافه کرد: از آنجا که در بحث داوری و مربی گری دو مدرس بین المللی فدراسیون در استان داریم، انتظار می رود در مدت کمتر از دو سال تنیس روی میز استان به اوج خود در لیگ برتر کشور برسد.
گفتنی است در پایان رقابتهای تنیس روی میز امیدهای استان، با حضور جمعی از مسئولان از نفرات برتر تجلیل شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=9948

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: