برگزاری مسابقات استقامتی ، قدرتی بستک، نکوداشت استاد محمد چتر

سومین دوره مسابقات استقامتی ، قدرتی شهرستان بستک نکوداشت پیشکسوت بدنسازی شهرستان استاد محمد چتر در مرکز شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک در این سری رقابتها ورزشکاران در ۶ دسته در وزن های مختلف به رقابت پرداختند که در پایان باشگاه قاسم بستک به مقام قهرمانی رسید ، باشگاه ریم گچویه دوم شد و باشگاه صوفی بستک به مقام سوم دست پیدا کرد.

در مراسم پایانی از طرف برلس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و بژندی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام و شهرداری و شورای اسلامی شهر هنگویه از آقای استاد محمد چتر پیشکسوت بدنسازی شهرستان تقدیر شد.

یوسف برلس رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تمجید از ایوب بژندی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان گفت : برگزاری این مسابقات علاوه بر شناسایی استعداد برتر میتواند جایگاه شهرستان را در استان ارتقا بخشید.

برلس افزود: کار ارزشمند هیات شهرستان مبنی بر نکوداشت مسابقات به نام پیشکسوت و پدر بدنسازی شهرستان جناب آقای چتر عنوان کرد و افزود محمد چتر از پیشکسوت خوش نام و پرافتخار این شهرستان هست که نکوداشت مسابقات به نام پیشکسوت کار بسیار ارزشمند و پسنیده ای از سوی هیات بدنسازی هست که میتواند الگویی بسیار خوبی برای سایر رشته ها نیز باشد.

برلس از تعامل و همراهی خوب باشگاهداران و ورزشکاران شهرستان با هیات تشکر کرد و افزود پشتوانه هر موفقیتی همدلی و تعامل در آن مجموعه می باشد.

برلس از همراهی و همکاری جناب آقای عباد که سالن راشدین را در اختیار هیات قرار داده و همچنین از اسپانسر مسابقه نیز تشکر کرد .

گفتنی است این مسابقات باحضور آزادی معاون  فرماندار بستک ، یوسف برلس رئیس اداره ورزش و جوانان ، ایوب بژندی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان ،ایرانی رئیس و اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بندرلنگه ، حسین نیا رئیس هیات ورزشهای همگانی ، ایرانمنش شهردار شهر بستک ، حراسی شهردار شهر هنگویه ، اعضای شورای اسلامی هنگویه ، جمعی از پیشکسوتان و علاقمندان به این رشته ورزشی درمحل سالن راشدین بستک و با حضور بیش از ۸۰ ورزشکار برگزار شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=10147

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: