با حکم دکتر احسان کامرانی:

اعضای هیات ورزش های دریایی و ساحلی هرمزگان منصوب شدند

طی حکمی از سوی پروفسور احسان کامرانی، اعضای هیات ورزش های دریایی و ساحلی هرمزگان منصوب و آغاز به کار کردند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان، با حضور دکتر احسان کامرانی سرپرست هیات و دکتر مظفر خادمی مدیر کل ورزش و جوانان، روزبه زابلی پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان اعضا هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان معرفی شدند.

بر اساس احکام صادر شده از سوی دکتر کامرانی، سردار عبدالله لشکری جانشین مرزبانی استان هرمزگان، محمد رضا صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس و سعید خادمی پور مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بعنوان اعضا هیات رئیسه معرفی شدند.

همچنین علیرضا کناری بعنوان دبیر، دکتر لیلا قربانی نیز بعنوان نایب رییس بانوان هیات و مهدی فولادی بعنوان نماینده هیات در آموزش و پرورش استان منصوب شدند.

طبق احکام صادر شده رضا کفاشپور بعنوان خزانه دار، محمد جواد دریاپیما بعنوان مسئول کمیته انضباطی، حسین سبکرو مسئول کمیته جت اسکی و جت بت، مجید فیروزی بعنوان مسئول کمیته اسکی روی آب، عباس اسلامی بعنوان مسئول کمیته موج سواری، محمد امین لیاقت مسئول کمیته شناورهای تندرو، علی احمدی طیفکانی مسئول کمیته ماهیگیری ورزشی و علی کنور تبریزی نیز مدیر روابط عمومی معرفی شدند.

همچنین با هماهنگی با روسای ادارات ورزش و جوانان بستک و بندرعباس، رضا کناری بعنوان رییس هیات بستک و محمد امین سلطان زاده بعنوان رییس هیات شهرستان بندرعباس معرفی شدند.

طبق هماهنگی با ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان طی روزهای آینده روسای سایر شهرستانها نیز معرفی خواهند شد.

در جلسه معرفی اعضا هیات، دکتر کامرانی ضمن تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان، با بیان اینکه بحث اقتصاد دریا محور بحث مهمی هست که رهبر معظم انقلاب هم تاکید فراوانی بر آن دارند افزود: شرایط به گونه ای شده است که بالاترین مقام کشور روی اقتصاد دریا محور تاکید دارد و ورزش های دریایی نیز یکی از همین موضوعات مهم در بحث اقتصاد دریا محور می باشد که میتواند نقش مهمی در سلامت، معیشت و پرورش استعدادهای بسیار زیاد نوجوانان و جوانان این استان داشته باشد.

وی ادامه داد: در بحث ورزش های دریایی که هرمزگان بالاترین ظرفیت را در کشور دارد باید توانمندی‌های خودمان را به کشور و جهان نشان دهیم.

سرپرست هیات ورزش های دریایی و ساحلی هرمزگان با اعلام اینکه ۴۲ درصد نوار ساحلی کشور متعلق به هرمزگان هست که اکوسیستم کاملی را شامل می شود خاطر نشان کرد: هرمزگان از نظر وسعت از ۸۵ کشور دنیا بزرگتر و از نظر جمعیت هم از ۷۵ کشور دنیا پرجمعیت تر هست و این موضوع نشان می دهد که این استان چه ظرفیت بالایی دارد و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده و هرمزگان را هر چه بیشتر به دنیا معرفی نماییم.

دکتر کامرانی تاکید کرد: باید با کمک همدیگر کاری کنیم که استعدادهای این استان توانمندی خودشان را نشان بدهند تا جایگاه واقعی هرمزگان را در کشور و دنیا پیدا کنیم و این هم تنها با تلاش، پشتکار و همدلی یکدیگر انجام می شود.

سرپرست هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان بیان داشت: هرمزگان ظرفیتی بی نظیری دارد که باید از این ظرفیت بدرستی استفاده کنیم و باید بدنبال همکاری های بین المللی و منطقه ای باشیم که بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس این آمادگی را اعلام کرده اند و امیدوارم در آینده ای نزدیک بتوانیم میزبان رقابت های بین المللی باشیم.

دکتر کامرانی بیان داشت: ورزش جایگاه نرمی در دنیا دارد که باید از این طریق بدنبال ارتباط با دنیا باشیم.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای هیات در مدت فعالیت شان در مسئولیت جدید افزود: با تعامل و همکاری مدیر کل ورزش و جوانان استان شاهد پیشرفت چشمگیر این هیات و به خصوص رشته های فعال و کشف استعداد های بسیار زیاد آن خواهیم بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4614

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: