با تلاش و همکاری میتوان در راستای توسعه ورزش استان گام برداشت

دکتر صباحی زاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و نائب رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان به همراه دکتر فاطمه نگهداری مسئول ورزش بانوان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، محمد علی جماتی پور مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با دکتر خادمی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، خادمی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان در این دیدار اظهار کرد:بسیار خرسندم در حضور و جمع نخبگان دانشگاه هستم و قطعا با همکاری و تلاش های هم بتوانیم در راستای توسعه ورزش استان گام برداریم.

وی افزود:یکی از رسالت های اداره کل ورزش و جوانان توسعه سطح آموزش است که رسیدن به این هدف همکاری و هماهنگی با دانشگاه را می طلبد و تا کنون دانشگاه آزاد و دانشگاه هرمزگان از سالهای گذشته در این زمینه همکاری و هماهنگی با اداره کل پیشرو هستند و انتظار داریم این ارتباط کماکان ادامه داشته باشد.

خادمی تصریح کرد: باید جهت ارتقاء ورزش و آموزش دانشجویان از متخصصین و مربیان بهره ببریم و دانشگاه آزاد رسالت این را دارد که ورزش دانشجویان را پیگیری نماید و با ارائه گزارش در حوزه انجام فعالیت ها مانند،ورزش همگانی، قهرمانی، میزبانی و آموزشی بیشتر از حد انتظار ما انجام داده اند و تعامل خوبی با دستگاههای اجرایی دیگر دارد.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان خاطر نشان کرد:مجموعه اداره کل ،هیئت ها و …در جهت توسعه ورزش در کنار دانشگاه هست و مد نظر داریم پایگاه قهرمانی و پایگاه آبی ساحلی را در جزیره هرمز،قشم، بندر لنگه و خمیر جهت توسعه ورزش های آبی و ساحلی ایجاد نماییم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در این دیدار با تاکید برتقویت روابط و ایجاد تعامل سازنده بین دانشگاه آزاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان گفت: پیشرفت و توسعه ورزش در جامعه هدف مشترک دانشگاه و اداره ورزش در استان هرمزگان است

محمود صباحی زاده با اشاره به ظرفیت های توانمند این دانشگاه در استان افزود: فضاهای ورزشی ، اعضای هیات علمی متخصص و مجرب ، کارگاههای آموزشی با تجهیزات مناسب از جمله ظرفیت هایی است که دانشگاه می تواند با هماهنگی اداره ورزش در جهت ارتقاء سطح مربیان و ورزشکاران گام بردارد.

نائب رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان عنوان کرد: نگاه تخصصی ، تدوین و ابلاغ سیاست های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی کشور بیانگر مسئولیت پذیری این دانشگاه در قبال سلامت افراد در جامعه است .

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری اولین دوره لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور گفت:لیگ ورزش همگانی ویژه دانشگاهیان یکی از برنامه های منحصر به فرد دانشگاه در ایام شیوع ویروس کرونا بود که با استقبال جامعه دانشگاهی همراه بود.

در ادامه مدیر کل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تشریح عملکرد یک ساله این اداره در دانشگاه عنوان کرد: تشکیل شورای تخصصی ورزش دانشگاه ،راه اندازی آکادمی ورزشی ، برگزاری دوره های آموزشی و دانش افزایی ،برگزاری جلسات مشترک با هیات های ورزشی ، راه اندازی انجمن های ورزشی ،برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت های مختلف به صورت حضوری و مجازی ،پیگیری توسعه زیر ساخت های ورزشی از جمله برنامه هایی است که در دانشگاه عملیاتی و اجرا شده است.

محمد علی جماتی پور با اشاره به برنامه های پیش روی این دانشگاه در حوزه ورزش گفت: ساخت سالن ورزشی چند منظوره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس ، توسعه ورزش آبی و ساحلی ، ایجاد مرکز آموزش و پژوهش تربیت بدنی در دانشگاه ، ایجاد مرکز سلامت و تندرستی از مهمترین برنامه هایی است که در سال پیش رو انجام خواهد شد.

در ادامه این نشست مسئول ورزش بانوان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس این دانشگاه با رعایت پروتکل ها دربخش کارکنان و استادان و خانواده آنان فعالیت خوبی داشته و با راه اندازی ورزش های همگانی توانست خدمات قابل توجهی ارائه دهد.

فاطمه نگهداری گفت: امیدوارم با تعاملی که بین دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد بتوانیم با در نظر گرفتن فضایی مناسب ، تمرینات آماده سازی تیم های ورزشی جهت اعزام به مسابقات منطقه ای و کشوری را دنبال کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=792

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: