اجرای ۵۰۴ طرح ملی ورزش بانوان در استان هرمزگان

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت:در سال گذشته ۵۰۴ طرح ملی ورزش بانوان در استان هرمزگان به اجرا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی فاطمه مرادی با بیان اینکه نزدیک به ۲۰ هزار ورزشکار سازمان یافته بانو در استان هرمزگان فعالیت دارند اظهار کرد:۴۴هیات ورزشی بانوان در استان و ۲۲۵ هیات در سطح شهرستانهای هرمزگان فعال هستند.

مرادی همچنین تعداد بانوان دعوت شده به اردوی تیم ملی در سال گذشته را ۵۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۹ نفر به عضویت تیمهای مختلف ملی کشور در آمدند.

معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ضمن تقدیر از حمایت های بی بدیل دکتر خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان از ورزش بانوان، و با بیان اینکه استان هرمزگان در سال گذشته میزبان ۳۶ رویداد کشوری بوده است، اعزام ۹۶ تیم بانوان به مسابقات قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی را از دیگر موفقیتهای بانوان ورزشکار هرمزگان دانست و اضافه کرد: در سال گذشته همچنین هرمزگان میزبان اردوهای تیم ملی و استعدادیابی کشوری در رشته های نجات غریق، فوتبال، بسکتبال و تیراندازی بود.

این مقام مسئول استعدادیابی و اهمیت دادن به استعدادهای بانوان را از دیگر سیاستهای مهم اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ارزیابی کرد و گفت: در همین راستا ۱۸۰ دوره استعدادیابی در استان برگزار شد و بانوان با استعداد ما موفق به کسب ۳۳۲ مدال کشوری، منطقه ای و المپیاد استعدادهای برتر کشوری شدند.

وی به کسب ۴۰۷ مدال انفرادی و تیمی بانوان در سطح ملی و بین المللی، آسیایی و جهانی به صورت مجازی و حضوری اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۱۲۳ دوره مربیگری، ۶۳دوره داوری و ۱۴۷ کارگاه آموزشی ویژه بانوان با برنامه ریزی واحد آموزش اداره کل برگزار شد.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته برای نخستین بار همایش دختران فاطمی بمناسبت اربعین حسینی با حضور گسترده جامعه ورزش بانوان و با اجرای سرود سلام فرمانده برگزار شد، تجلیل از برترین های عفاف و حجاب مرحله استانی و تجلیل از نائب روسا ی برتر هیئت های ورزشی و مسئولین ورزش بانوان شهرستان‌ها با حضور معاون وزیر مریم کاظمی پور از دیگر برنامه های سال ۱۴۰۱ برشمرد و گفت:در سال گذشته همچنین ۱۴ داور و ناظر از بانوان استان مسابقات بین‌المللی را قضاوت کردند.

وی در پایان از حمایت های دکتر کاظمی پور معاون وزیر،نماینده ولی فقیه، استاندار محترم،و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از حوزه ورزش و جوانان استان تقدیر کرد و انشاالله در سال جدید با برنامه محوری هیئت های ورزشی و ادارات شهرستانها و حمایت دلسوزان استان بتوانیم شاهد عزت نفس و درخشش دخترانمان در میادین ملی و بین‌المللی بیش از بیش باشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4383

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: