به مناسبت روز دختر و دهه کرامت:

همایش‌ بزرگ پیاده روی خانوادگی در بندرعباس برگزار شد

همایش‌ بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (ع) و روز دختر در بندر عباس برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی با حضور مظفرمهری خادمی نسب مدیر کل ورزش وجوانان و جمعی از مسئولین استانی وشهرستانی همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز دختر و دهه کرامت برگزار شد.

مظفر مهری خادمی نسب در این همایش اظهار کرد: به میزبانی اداره کل ورزش وجوانان، هیئت ورزش‌های همگانی استان و برخی دستگاه های اجرایی استان، همایش بزرگ پیاده‌ روی خانوادگی به مناسبت روز دختر و دهه پر برکت کرامت برگزار شد.

وی با بیان اینکه این همایش همزمان در دو شهر استان به مناسبت روز دختر و با شعار «دختر قوی، مادر قوی، ایران قوی» و به صورت عمومی برگزار می شود، اضافه کرد: این همایش پیاده روی در شهربندرعباس از محل نیم دایره پشت فرمانداری شروع و تا زیرپرچم ، بوستان غدیربندرعباس ادامه داشت.

خادمی نسب ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تقویت نشاط، سلامتی و پیوندهای خانوادگی با برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی را از اهداف این همایش عنوان کرد و افزود: برنامه‌های فرهنگی ورزشی در ترویج فرهنگ ورزش و تحرک در بین بانوان و ارتقای سطح سلامت خانواده ها موثر است.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان به حضور پرشور بانوان و خانواده ها در این همایش اشاره کرد و گفت

: حضور بالای بانوان در این گونه برنامه ها نشان دهنده اهمیت سلامتی و ورزش در جامعه و علاقه مندی بانوان به شرکت در فعالیت های ورزشی، فرهنگی و سلامت محور است.

انتهای پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=11332

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: