اولین نشست نوابین روسای هیات های ورزشی هرمزگان برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان نشست نوابین روسای هیات‌های ورزشی استان باحضور دکتر خادمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در سالن جلسات بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع)برگزار گردید.

مظفرمهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان ضمن تبریک کسب رتبه ۸ ورزش بانوان در کشور اظهارداشت؛کسب این رتبه و ارتقاء آن از ۲۴ به ۸ حاصل تلاش ها و زحمات بانوان،نوابین روسای ورزشی و مسئولین ورزش بانوان شهرستانهای استان می باشد.

وی در ادامه گفت با برنامه ریزی های انجام شده بدنبال برگزاری و تشکیل شورای ورزش و تربیت بدنی در استان هستیم تا با همفکری همه اساتید،نخبگان و پیشکسوتان ورزشی بتوانیم در حوزه ورزش به خصوص ورزش بانوان گام های موثری برداریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان بیان داشت با آمایش سرزمینی و باتوجه به وضعیت جغرافیایی استان رشته ها را بر اساس اولویت بندی مدنظر قرارمیدهیم تا بتوانیم برنامه ریزی صحیحی در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی داشته باشیم.

خادمی نسب ضمن تشکر از حمایت های دکتر سجادی مقام عالی وزارت ورزش وجوانان و مهندس دوستی استاندار هرمزگان یادآورشد: جهت رفع مسائل خوابگاه دختران پیگیر تامین بودجه و اعتبارات جهت اماکن ورزشی بخصوص تجهیز و تکمیل خوابگاه دختران حجاب از سوی وزارت ورزش وجوانان و استانداری هستیم.

در ادامه نرگس منتظری تختی سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری بیان داشت:بانوان یکی از ارکان مهم جامعه و خانواده هستند که باید ورزش همگانی را در جهت ایجاد سلامت خانواده و شور و نشاط اجتماعی جدی تر مدنظر قرار دهیم.

وی افزود:فضاها و پارک های بانوان را جهت استفاده مادران و کودکان می بایست مجهزتر نماییم تا مادران با خیال آسوده به همراه فرزندان خود بتوانند از این فضاها بهره لازم را ببرند.

جراره رییس شورای شهر بندرعباس و نائب رییس هیات همگانی در این جلسه گفت جهت ارتقاء ورزش همگانی و بانوان برنامه های خوبی از سوی هیات همگانی استان پیش بینی نموده ایم که انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعا با همکاری و تعامل همه دستگاههای اجرایی استان میتوانیم مسائل و مشکلات ورزش بانوان را رفع نماییم.

او در ادامه گفت پیگیر هستیم سالن ورزشی ویژه بانوان احداث نماییم.

مرادی سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل بیان نمود:در سال جدید قطعا با پشتکار و تلاش های فراوان می توانیم گام های موثری در جهت توسعه ورزش بانوان برداریم.

در ادامه از دکتر قربانی دربرگزاری دوره های آموزشی ورزش بانوان و هیات های والیبال ، فوتبال ، کاراته و ژیمناستیک در بخش آمار ورزشکاران سازمان یافته و نیز از آرزو پاسلار بعنوان مربی موفق دررشته قایقرانی تقدیر بعمل آمد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1223

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: