دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان با استاندار هرمزگان

دکتر بنیامین شکوه فر معاونت امور حقوقی، مجلس ، هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان به همراه دکتر محمودی دستیار ویژه و مشاور وزیر،دکتر قمری مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت،مظفرمهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان ، محمودرضا امیاری، با حضور در دفتر استاندار هرمزگان با مهندس دوستی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی،دکتر بنیامین شکوه فر در این دیدار اظهار داشت: استان هرمزگان ظرفیت و استعدادهای فراوانی دارد که باید بابهره گیری از ظرفیت ها زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان ورزشکار این استان را فراهم کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی به چهل و سومین سالگی خود رسیده و باید تمام تلاشمان را در جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی نماییم و بنابه فرموده مقام معظم رهبری باید عدالت اجتماعی را در همه زمینه هابخصوص برای جوانان و ورزش اجرا نماییم.

معاون وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: از استاندار هرمزگان درخواست داریم که به ورزش استان نگاه ویژه ای داشته باشد و حمایتهای لازم را از ورزش در دستور کار خود قراردهد.

شکوه فر با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان نهاد تعاملی است وساختارآن همکاری و همگرایی است یادآورشد: با راه اندازی صندوق مسئولیتهای اجتماعی با مدیریت شخص استاندار و یا معاونین نیز می توان برای ورزش استان گامهای موثری را در جهت توسعه برداشت.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: برای توسعه ورزش همه صنایع می بایست به میدان بیایند تا باعث رشد و توسعه ورزش در کشور باشیم.

دکتر شکوه فر اظهار کرد: این استان ظرفیت و پتانسیل خوبی برای ورزش های المپیکی و ساحلی داردو باید از این ظرفیت ها در جهت شکوفایی استعدادهای جوانان این استان بهره ببریم.

مهندس دوستی استاندار هرمزگان دراین دیدار اظهارداشت:دو موضوع زیرساخت های ورزشی و توسعه ورزش در استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد:این استان ظرفیتهای بالقوه و مهمی برای ایجاد دهکده ساحلی هم در مرکزاستان و هم در شهرستان هایی مانند بندر لنگه ، سیریک، جاسک و ……دارد که می توان از این ظرفیت و پتانسیل ها برای توسعه ورزش های آبی ساحلی وقایقرانی بهره ببریم.

دوستی گفت: با هماهنگی و همکاری با وزارت ورزش وجوانان و جمع بندی های نهایی قطعا از این ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این استان استفاده خواهیم نمود . استاندار هرمزگان تصریح نمود: استانداری هرمزگان از همه طرح ها و برنامه ها برای توسعه ورزش استان حمایت خواهد نمود و منابع مالی لازم آن را تامین خواهد کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=707

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: