ادارات کل ورزش و جوانان نیازمند پژوهش های کاربردی و مسئله محور هستند

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش وجوانان بیان داشت:درگام دوم انقلاب اسلامی ،معنویت و اخلاق ،اقتصاد،بخصوص اقتصاد در ورزش ،عدالت و مبارزه با فساد ،عدالت ،استقلال و آزادی ،عزت ملی،سبک زندگی از ارکان مهم می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان،رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش وجوانان بیان داشت:درگام دوم انقلاب اسلامی،معنویت و اخلاق ،اقتصاد،بخصوص اقتصاد در ورزش ،عدالت و مبارزه با فساد ،عدالت ،استقلال و آزادی ،عزت ملی،سبک زندگی از ارکان مهم می باشد.
وی اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم در حوزه ورزش و جوانان پژوهش های کاربردی و مسئله محور داشته باشیم و پژوهش های راهبردی و کاربردی نقش اساسی را اجرا می نمایند.
دکتر نیک بخش بیان داشت: افرادی در جامعه هستند که پژوهش را نقد می کنند ،اما چیزی که مشخص است تاثیری است که پژوهش ها در ورزش گذاشته اند همانند ادبیاتی مانند اسپانسر و اقتصاد ورزش که وارد این حوزه شده است.
رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش وجوانان خاطرنشان کرد: در حال حاضر جامعه امروز پژوهش و علم ورزش و تربیت بدنی را پذیرفته اند و اتفاقات خوبی در این حوزه افتاده است.
نیک بخش تصریح کرد: اکنون بیش از۵۵درصد دکتر یا دانشجوی مقطع دکترا هستند و این نشانه خوبی است که ورزش در حال رونق و متعالی شدن است.
وی همچنین بیان داشت :دکتر سجادی مقام عالی وزارت یک شخصیت تحصیل کرده و ورزشکار می باشد که نگاه و توجه ویژه ای به پژوهش ها و ورزش داردو دغدغه های این حوزه را به خوبی می شناسد. همچنین دکتر نیک بخش رییس مرکز مطالعات و پژوهش وزارت در این هم اندیشی پیام دکتر سجادی وزیر ورزش وجوانان را قرائت نمودند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=619

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: