رئیس کمیته وودبال معرفی شد

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان رئیس کمیته وودبال معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی طی جلسه ای که در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان صورت گرفت به پیشنهاد بیژن شبانکاره رئیس هیات گلف استان، حکم نسرین بارانی از سوی فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران به سمت رئیس کمیته وودبال استان هرمزگان ابلاغ شد.
رئیس هیات گلف استان هرمزگان گفت: وودبال یکی از زیر شاخه های گلف است و این ورزش جذاب که بازی چمنی و ساحلی و همچنین مسابقات جهانی دارد می تواند به عنوان یک ورزش ایده آل در بین جوانان استان هرمزگان توسعه یابد. شبانکاره افزود: به دلیل طبیعت این رشته ورزشی، در سواحل دریا و زمین های چمنی با متراژ محدود نیز امکان برگزاری این ورزش ها وجود دارد و از این روی با اقبال ویژه ای در کشورهای مختلف دنیا مواجه گردیده است.
این مقام مسئول از جوانان برای حضور در تیم سازی این رشته ورزشی دعوت کرد و تصریح کرد: ما به دنبال بستن یک تیم قوی هستیم که برای اولین بار هرمزگان در مسابقات شرکت کند. خانم بارانی از فعالین حوزه ورزش است که سابقه فعالیت در هیات گلف استان دارد و همچنین عنوان مربی آمادگی جسمانی و دو میدانی را در کارنامه خود دارد و لازم است با روئسای هیات های شهرستان ها تعامل برقرار کند و یک نفر را به عنوان رئیس کمیته شهرستان به ایشان معرفی کنند.
شبانکاره در پایان صحبت های خود ابراز کرد: به زودی اولین دوره آموزشی وودبال در استان هرمزگان برگزار می شود و از فدراسیون گلف به دلیل توجهات ویژه اش به استان ما بسیار سپاسگزاریم.
مدیر کل ورزش و جوانان ضمن استقبال از پیشنهاد رئیس هیات گلف استان هرمزگان گفت: با توجه به جذابیت های این رشته،می تواند یک امتیاز مثبت برای استان باشد و بتوانید در این رشته ورزشی موفق شوید و در بخش قهرمانی هم ورود کنید.
وی افزود: ما نگاهمان فراتر از استان است چون این سواحل زیبا را در هیچ جای کشور نداریم و امید است که بتوانیم قطب وودبال ایران شویم برای همه شما آرزوی موفقیت می کنم.
رئیس کمیته وودبال ضمن تشکر از زحمات بیژن شبانکاره و از حمایت های ریئس اداره کل ورزش و جوانان گفت: خوشحالم به عنوان یک جنوبی و بندرعباسی بتوانیم رشته وودبال را در استان راه اندازی کنیم.
خانم بارانی افزود: این رشته یک امتیاز مثبت برای استان است و به ویژه در بخش بانوان می توان نگاه ویژه ای به این رشته ورزشی کرد. این مسئول در پایان تصریح کرد: کلاس های آموزشی وبینار وودبال در کشور ویژه مربیان تحت نظر یک مربی بین المللی برگزار می شود و بنده شرکت خواهم کرد این رشته ورزشی در یک زمین چمن فوتبال هم می تواند برگزار شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=595

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: