مسابقه جهانی فوتبال هفت نفره در کیش برگزار می شود

رییس انجمن ورزش شرکت های جمهوری اسلامی گفت: مسابقه جهانی فوتبال هفت نفره ۲۰۲۲شرکت های جهان به میزبانی جزیه کیش برگزار می شود.

سید امیر حسینی در حاشیه برگزاری کارگاه دانش افزایی جنبش المپیک در کیش در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این انجمن با همکاری موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش میزبانی از مسابقات فوتبال هفت نفره شرکت های جهان در سال ۲۰۲۲ میلیادی را طراحی کرده و در حال اخذ مجوزهای آن از مراجع ذیصلاح است.

وی افزود: کیش ظرفیت های خوبی برای برگزاری دوره ها و رویدادهای مختلف ملی و بین المللی دارد که دومین کنفرانس آینده پژوهی در قرن جدید با حضور اساتید و کار آفرینان بزرگ در چار چوب ها و نکات کلیدی برای پیش بینی آینده در این جزیره برگزار شد.

دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک و پارالمپیک اضافه کرد: با توجه نقش مهم منابع انسانی برای توسعه فعالیت های اقتصادی کشور کارگاه آموزشی دانش افزایی جنبش المپیک پیرامون آینده این جنبش و نقشی که سبک زندگی فعال در آتیه بازی می کند و چگونگی تقسیم نقش ها در آینده برگزار شد.

وی یادآور شد: سبک زندگی پویا محور و آینده ای مبتنی بر توسعه جوامع سالم و هوشمند و فعال یک نکته کلیدی است و کیش به عنوان یک شهری که این فاکتورها را دارد می تواند نقش قابل توجهی را در این بخش در کشور بازی کند.

دورهای دانش افزایی از سر گرفته می شود

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز گفت: این موسسه براساس ماموریت و رسالت خود به عنوان متولی ورزش جزیره برگزاری دوره های آموزشی، ارتقا و دانش افزایی مربیان، داوران، مدرسان و ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

عزیرالله فرضی پور افزود: در این راستا با توجه به کاهش شدت شیوع ویروس و بهبود نسبی وضعیت در نظر داریم با رعایت ضوابط بهداشتی دوره های دانش افزایی رشته های ورزشی به صورت عمومی یا تخصصی را با حضور اساتید کشوری از سر بگیریم.

وی یادآور شد: انتظار می رود نتیجه این دوره ها در جهت ارتقای مهارت ورزشکاران، داوران و مربیان بتواند در میدان‌های ورزشی، توسعه فعالیت های قهرمانی و کسب مدال های ملی و بین المللی در تونمت های مختلف به نمایش گذاشته شود.

۸۰ نفر از مربیان، داوران، مدرسان و ورزشی در کارگاه دانش افزایی جنبش المپیک در شرکت کردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=561

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: