اعزام تیم پاورلیفتینگ بانوان هرمزگان به مسابقات کشوری

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان از اعزام تیم پاورلیفتینگ بانوان هرمزگان برای نخستین بار به مسابقات کشوری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی حسین اخلاقی اظهار کرد: برای اولین بار در استان مسابقات پاورلیفتینگ بانوان قهرمانی باشگاه های استان (جهت اعزام به مسابقات کشوری) ۳۰ مهر ماه جاری در خانه بسکتبال بندرعباس برگزار شد.
وی با بیان اینکه وجود استعدادهای فراوان و ظرفیت بالای این ورزش در بخش بانوان آینده امیدبخشی را برای هرمزگان رقم خواهد زد، اضافه کرد: در هیات بدنسازی و پرورش اندام به دنبال آن هستیم تا عدالت را در رسیدگی و توجه به بخش های مختلف رعایت کنیم و با وجود علاقه و ظرفیت بالا در بخش بانوان به طور حتم با برنامه ریزی های صورت گرفته خبرهای افتخارآفرینی ورزشکاران هرمزگانی را در آینده خواهید شنید.
اخلاقی با اشاره به اینکه برای نخستین بار تیم پاورلیفتینگ بانوان هرمزگان جهت حضور در مسابقات کشوری عازم یاسوج شد، عنوان کرد: عسل مرادی، سحر رضایی، سوگند ملایی، خدیجه دیوان دیلمی، فاطمه امینی پور و مریم تفت نفرات اعزامی و عذرا بواشه و ریحانه مرادی به عنوان مربی و سرپرست تیم هرمزگان را در مسابقات کشوری همراهی می کنند.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان در پایان گفت: این مسابقات از فردا ششم آبان ماه آغاز و ۸ آبان ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=545

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: