برنامه‌های هفته پارالمپیک در هرمزگان اعلام شد

در آستانه هفته پارالمپیک، جلسه برنامه‌ریزی همایش ویلچرانی و جشنواره ورزشی جانبازان ۷۰ درصد هرمزگانی در دفتر مدیرکل بنیاد هرمزگان برگزار شد.

به گزارش ایسنا جلسه برنامه‌ریزی همایش ویلچرانی و جشنواره ورزشی جانبازان ۷۰ درصد هرمزگانی، با حضور مدیر کل و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، دبیر هئیت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان و رئیس بنیاد بندرعباس برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ضمن تشکر از همکاری هئیت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان با این نهاد، گفت: هدف از برگزاری جشنواره یاد شده، تشویق و تقویت فعالیت‌های ورزشی در بین جانبازان است و بی‌تردید با تعامل و همکاری بنیاد و هئیت ورزش‌های جانبازان و معلولان هرمزگان، همایش ویلچرانی و جشنواره ورزشی جانبازان ۷۰ درصد به نحو احسنت در هفته پارالمپیک اجرا می‌شود.

عطا ناوکی ضمن استقبال از اجرای فعالیت‌های ورزشی ویژه ایثارگران استان هرمزگان، افزود: از هرگونه فعالیتی که منجر به ترویج و تقویت ورزش در بین جامعه هدف، به خصوص جانبازان ۷۰ درصد شود، با جدیت حمایت می‌کنم.

حسن کامجو دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان هرمزگان ضمن تشریح برنامه‌های هفته پارالمپیک، گفت: اولین روز از هفته پارالمپیک که ۲۴ مهرماه آغاز می‌شود، همایش ویلچرانی برگزار خواهد شد و ۲۷ مهر نیز جشنواره ورزشی جانبازان ۷۰  درصد همراه با برنامه‌های شاد و مفرح و چندین فعالیت ورزشی اجرا می‌شود.

در این جلسه که غلام فتح‌آبادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس و راضیه سعیدی‌فر کارشناس مسئول اداره ورزش و اردوهای بنیاد هرمزگان نیز حضور داشتند، پیشنهادهایی در راستای اجرای هر چه بهتر همایش و جشنواره ورزشی فوق‌الذکر همراه با شرح وظایف اعلام شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=504

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: