تمرکز هیات تنیس روی میز بر استعدادیابی و قهرمان پروری است

رییس هیات تنیس روی میز شهرستان بندرعباس گفت: تمرکز هیات تنیس روی میز شهرستان بندرعباس بر روی استعداد یابی و قهرمان پروری است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی امین طیاری رییس هیات تنیس روی میز شهرستان بندرعباس از امضای تفاهم نامه با معاونت تربیت و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد و افزود: استعداد یابی را از سنین پایه آغاز کرده ایم که در سال تحصیلی جدید نیز ادامه خواهد داشت.

طیاری با اعلام اینکه پس از یک وقفه طولانی مدت به دلیل بیماری کرونا، هم اکنون مدت ۷ ماه است که مجددا سالن تنیس روی میز احیا شده است اضافه کرد: در تنیس روی میز استعدادهای فراوانی داریم که با وجود مربی تیم ملی در بندرعباس تا دو سال آینده شاهد درخشش تنیسورهای استان در رده نونهالان و خردسالان کشور خواهیم بود.

وی در ادامه به وجود بیش از یکصد بازیکن سازمان یافته در شهرستان بندرعباس اشاره کرد و گفت: هم اکنون تعداد ۱۰ مربی و ۲۰ داور درجه دو به بالا در شهرستان بندرعباس فعالیت دارند که به دنبال ارتقای سطح مربیگری و داوری هستیم.

رییس هیات تنیس روی میز شهرستان بندرعباس همچنین از اعزام نوجوانان و جوانان به مسابقات منطقه یازده در تیر ماه سال جاری خبر داد و افزود: تیمهای نوجوانان و جوانان ما از اواخر تیر ماه امسال در مسابقات لیگ کشوری شرکت خواهند کرد.

پایان پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4498

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: