مربی تیم ملی، تنیس بازان هرمزگانی را آموزش می دهد

دبیر هیات تنیس روی میز هرمزگان گفت: با حضور مربی تیم ملی در استان هرمزگان شاهد ترقی و رشد تنیس بازان استان هرمزگان در رده های سنی پایه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی، سعید مظفری دبیر هیأت تنیس هرمزگان امروز با بیان اینکه هم اینک میدیا لطف الله نسبی مربی تیم ملی تنیس روی میز کشور، مشغول آموزش تیمهای پایه تنیس روی میز استان هرمزگان می‌باشد، خاطر نشان کرد: با پیشبرد روند کنونی آموزش استعدادهای هرمزگان در کمتر از دو سال شاهد پیشرفت نخبه های استان در سطح ملی خواهیم بود.

وی برگزاری ۷دوره توجیهی جهت مربیان تیم‌های منتخب استان و برگزاری دوره های آموزشی مختص معلمان دبستانی را به عنوان بخشی از فعالیت های هیات تنیس روی میز در سال گذشته عنوان کرد و افزود: در استان استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد اما تنیسورهای شهرستانهای قشم، خمیر و بندرعباس همواره در سطوح مختلف عملکرد بهتری از خود نشان داده‌اند.

مظفری حضور ۷۰ تنیسور فعال در شهرستان خمیر را نشانه برنامه ریزی مدیریتی اداره ورزش آن منطقه عنوان کرد و گفت: در سال جاری به دنبال برگزاری دوره مربی گری و داوری درجه ۲ و یک هستیم و از آنجا که هرمزگان خود، از مدرس رسمی مربی گری(سعید عباسی) و داوری (صالح محمد پور) فدراسیون برخوردار است هیچ نگرانی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاونت ورزشی این اداره کل از صنایع بزرگ استان خواست توجه بیشتری نسبت به ورزش تنیس روی میز استان داشته باشند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4386

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: