سند چشم انداز ۲۰ ساله کونگ فو هرمزگان بررسی شد

به منظور بررسی و تنظیم سند چشم انداز بیست ساله هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان نشست هم اندیشی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی فاضل نعمانی رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: نظرات اهالی کونگ فو جمع آوری شده و ضمن تدوین سند به منظور تصویب به فدراسیون کونگ فو وهنرهای رزمی ارسال خواهد شد.
نعمانی با اشاره به تدوین تقویم ورزشی سالانه توسط فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی خاطر نشان کرد: تقویم ارسالی فدراسیون مورد بحث و تبادل نظر دست اندرکاران کونگ فو استان قرار گرفته و در این راستا برنامه های خوبی تدوین کردیم که امیدواریم بتوانیم همگام با فدراسیون، اقدامات خوبی برای استان انجام دهیم.
وی همچنین به در پیش بودن مسابقات لیگ و قهرمانی کشوری کونگ فو اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ضمن اعلام به کلیه شهرستانهای استان به دنبال آنیم که بعد از فصل امتحانات مسابقات آمادگی تیمهای استانی را جهت اعزام به قهرمان کشوری برگزار کنیم.
رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان خاطر نشان کرد:با وجود اینکه هنوز در خصوص انتخاب نایب رییس و خزانه دار این هیات مشکلاتی را پیش رو داریم اما خوشبختانه تمام تلاش خود را جهت هماهنگی با فدراسیون و اجرای برنامه های ابلاغی به کار گرفته ایم.
نعمانی تاکید کرد: کلیه اعضای هیات باید تلاش کنند تا هیات استان بر اساس چارت اعلامی از سوی فدراسیون در پایان سال امتیاز مثبت نسبتا بالایی داشته باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=4171

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: