رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس معرفی شد

طی نشستی با حضور فاضل نعمانی رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان و امین رئیسی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس، رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس معرفی و آغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان،فاضل نعمانی در این نشست با بیان اینکه به دنبال اجرای برنامه های تدوین شده جهت پیشبرد بیشتر اهداف هیات کونگ فو و هنرهای رزمی هستیم، اظهار داشت: هیات شهرستانهای استان باید بحث آموزش را سرلوحه کار خود قرار داده و کلیه برنامه ها نیز بر مبنای شاخصهای اعلام شده از سوی فدراسیون مطبوع اجرایی شود.
رییس هیات کونگ فو استان همچنین بر اجرای برنامه های تدوین شده هیات کونگ فو شهرستانها بر اساس تعهد، تخصص و تامین منابع مالی مورد نیاز جهت اعزام تیمها تاکید کرد و گفت: عملکرد مسوولان شهرستانها در سال جدید هر سه ماه یک بار مورد بررسی قرار می گیرد.
در ادامه امین رئیسی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس با بیان قابلیتهای رییس جدید هیات کونگ فو شهرستان بندرعباس، بر همکاری همه جانبه هیات با اداره ورزش و جوانان تاکید کرد و گفت: با وجود ۴۲۰ روستا،۴ شهر و ۶ بخش در شهرستان بندرعباس ما به دنبال توسعه اصولی رشته های ورزشی و راه اندازی مسابقات لیگ هستیم که مسوولان هیات باید این مقوله را مد نظر داشته باشند.
امین رئیسی همچنین خواهان ارتقای سطح علمی داوران و مربیان در راستای جذب ورزشکاران کونگ فو شد و افزود: برنامه های اجرایی باید همگام با برنامه های شهرستان  پیش برود و هیاتها پرداختن به امور فرهنگی را در اولویت قرار دهند.
وی در ادامه با تاکید بر بالا رفتن جمعیت بانوان ورزشکار در رشته کونگ فو خاطر نشان کرد: اگر همبستگی و همدلی در کونگ فو جاری و ساری نباشد، هیچ گاه نمیتوان شاهد ترقی جایگاه این رشته مهیج در سطح کشوری و بین المللی باشیم.
هوشنگ دبیده دبیر هیات کونگ فو استان نیز در ادامه گفت: برگزاری مسابقات لیک موجب بالا رفتن جمعیت کونگ فو کاران می شود که با همدلی و همگرایی و توسعه کونگ فو در شهرستانها، شاهد بالا رفتن جایگاه کونگ فو در استان و کشور خواهیم بود.
امین زارعی رییس جدید هیات کونگ فو شهرستان بندرعباس نیز در این نشست با تاکید بر نهادینه شدن اخلاق و آموزه های اسلامی در بین ورزشکاران کونگ فو تصریح کرد: بدون تردید برگزاری مسابقات لیگ موجب کسب درآمد و پیشرفت رشته کونگ فو خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3972

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: