به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در حاجی آباد

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت امیر المومنین حضرت علی (ع) در حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و‌جوانان شهرستان حاجی آباد همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت (ع) امروز صبح از روبروی دفتر امام جمعه شهرستان حاجی آباد آغاز و پس از طی کردن مسیرهای منتهی به میدان امام و بلوار معلم در پارک عمران به پایان رسید.

خرم نسب فرماندار حاجی آباد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هدف از برگزاری این همایش را توسعه ورزش های همگانی و نشاط اجتماعی برشمرد و گفت احداث، تعمیر و تجهیز زمین های ورزشی از جمله پروژه های پیش بینی شده ای است که در این ایام مبارک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه یادآور شد،احداث و ساماندهی پارک ارمغان نیز از دیگر پروژه های است که در راستای توسعه فضاهای تفریحی و ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها به بهره برداری خواهد رسید.

در پایان این همایش نیز به قید قرعه به شرکت کنندکان جوایزی به رسم یادبود از سوی دفتر امام جمعه ،اداره اقاف و اداره ورزش و جوانان اهدا شد و از مدال آوران در مسابقات کشوری و استانی در رشته های کشتی، تکواندو و دوچرخه سواری تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار افتخاری:مریم دهقانی نظام آبادی

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3626

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: