پخش مستقیم همایش پیاده روی خانوادگی بندرعباس از شبکه سوم سیما

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان بندرعباس همراه با پخش زنده از شبکه سوم سیما خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، مظفر خادمی نسب با اعلام این مطلب گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط در جامعه ساعت ۷ صبح روز جمعه (۱۴بهمن ماه) از محل پشت فرمانداری ( نیم دایره)تا بوستان غدیر(زیرپرچم) به مسافت دوونیم کیلومتر برگزار می شود.

وی با اشاره به پخش مستقیم این برنامه از شبکه سوم سیما اظهار کرد: در حدود دو ساعت همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان بندرعباس به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شود و پیاده روی بزرگ خانوادگی علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین هم استانی ها، فرصت بسیار مناسبی برای شناساندن ظرفیت های بندرعباس در حوزه های مختلف گردشگری، تاریخی، تفریحی است.

متولی ورزش و جوانان استان توسعه زیرساخت‌ها را یکی از اساسی ترین و مؤثرین اقدامات در حوزه ورزش و جوانان دانست وبیان داشت: امسال برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن پیروزی انقلاب نیز ۵۱ پروژه ورزشی، تجهیز خانه های ورزش روستایی و بیش از ۴۷۳ برنامه فرهنگی ورزشی از جمله همایشهای پیاده روی خانوادگی و برنامه های فرهنگی ورزشی متنوعی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

خادمی نسب با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر ابراز کرد: در این همایش ۴۴ دوچرخه حرفه ای، ۴۴ بسته ورزشی و دیگر جوایز ارزنده ای به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیز به همین مناسبت برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: علاقمندان به حضور در همایش بزرگ پیاده روی و شرکت در قرعه کشی جوایز ارزنده آن می توانند نسبت به دریافت تعرفه رایگان این همایش از مجموعه های ورزشی تختی،حجاب، هفت تیر،خلیج فارس و پایگاههای بسیج و مساجد اقدام نمایند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3618

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: