توسعه ورزش کونگ فو در روستاهای هرمزگان

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان گفت: به دنبال توسعه کونگ فو در روستاها هستیم.

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان گفت: به دنبال توسعه کونگ فو در روستاها هستیم.

فاضل نعمانی در نشست هم اندیشی روسای هیات کونگ فو شهرستانها و مسوولان سبکهای کونگ فو اظهار کرد:به دنبال توسعه کونگ فو در روستاها هستیم چرا که با وجود استعدادهای فراوان و علاقمندی نوجوانان و جوانان، چشم‌انداز بسیار روشنی را پیش رو خواهیم داشت و اطمینان داریم در صورت گسترش هنرهای رزمی و تقویت پتانسیلهای موجود در ورزش روستاها، در آینده نخبگان ورزشی زیادی ظهور خواهند کرد.

نعمانی با بیان اینکه هدف هیات کونگ فو، حذف فقر حرکتی و برخی از آسیب‌های آن و تزریق هیجان و امید در بین نوجوانان و جوانان روستایی می باشد، تصریح کرد:میخواهیم با شناسایی استعدادهای ورزشی، راه را برای معرفی پتانسیل ورزش روستاها فراهم کنیم.

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان در ادامه تشکیل بانک اطلاعاتی قهرمانان و ساماندهی مربیان و داوران را از جمله برنامه های این هیات در سال جاری عنوان کرد و افزود:اعزام تیم بزرگسالان استان به مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی از دیگر برنامه های هیات است که امیدواریم گونگ فو کاران استان بتوانند به خوبی عرض اندام کنند.

وی گفت:تقویم ورزشی سه ماهه آخر سال تدوین و به روسای هیات در شهرستانها اعلام شده است که امیدواریم به زودی شاهد حرکتی نوین در این ورزش مفرح باشیم.

هوشنگ دبیده دبیر هیات گونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان نیز در این نشست بر وفاق و همدلی خانواده کونگ فو هرمزگان تاکید کرد و خواستار توجه و حمایت بیش از پیش مسوولان استان نسبت به این رشته ورزشی شد.

گفتنی است در پایان حاضران به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مشکلات پیش رو و توسعه ورزش کونگ فو پرداختند.

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3499

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: