شکست مفتضحانه تیم فوتسال صنایع پشتیبان هرمزگان مقابل قند کاترین

تیم فوتسال قند کاترین آمل در دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیدار خانگی با نتیجه چهار بر دو مقابل تیم صنایع پشتیبان هرمزگان به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تیم فوتسال قند کاترین از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتسال، در خانه، میزبان صنایع پشتیبان بود.

شاگردان جوان و پرتلاش جواد اصغری مقدم در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) به دنبال کسب سه امتیاز خانگی و بالا کشیدن خود در جدول مسابقات بودند.

حمایت بی‌امان هواداران آملی قند کاترین در نیمه نخست کارساز نبود و صنایع پشتیبان هرمزگان با گلزنی سبحان شراعی و محمدحسین بازیار پس از کسب نتیجه دو بر صفر کار را به سود خود تمام کرد.

جواد اصغری مقدم سرمربی جوان قند کاترین بار دیگر در نیمه مربیان موفق ظاهر شد و توانست با تأکید نکات تاکتیکی، تکنیکی و بررسی نقاط ضعف و قوت کار را در پایان به سود خود خاتمه دهد.

کار تیمی زیبای بازیکنان قند کاترین در دقایق نخست نیمه دوم باعث شد تا پای مهدی دهقان‌نژاد به گل اول باز شود.

پس از هجوم پیاپی فوتسالیست‌های آملی امیر خون‌جهان گل دوم را به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود همچنین در ادامه امیرحسین زینعلی با نفوذ زیبا و ضربه تمام کننده گل سوم را به ثمر رساند.

با توجه به حملات متعدد بازیکنان کاترین مهدی دهقان‌نژاد در دقایق پایانی بازی با به ثمر رساندن گل چهارم توانست خودش را در این مسابقه دوگله کرده و پیروزی با اختلاف دو گل را برای هم‌تیمی‌های خود به ثمر رساند.

کسب سه امتیاز شیرین خانگی قند کاترین بسیار برای این تیم مهم و اثرگذار بود البته نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال هم‌اکنون با سه پیروزی، دو مساوی و پنج شکست ۱۱ امتیازی است و رده نهم جدول را به خود اختصاص داده است.

صنایع پشتیبان هرمزگان با توجه به شکست هفته دهم، پس از چهار پیروزی، دو مساوی و چهار شکست با کسب ۱۴ امتیاز در رده ششم جدول ۱۴ تیمی مسابقات جای گرفته است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3094

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: