آغاز عملیات احداث پایگاه قایقرانی در بندرخمیر

با حضور معاون حقوقی امورمجلس و استان های وزارت ورزش وجوانان؛ عملیات اجرایی پایگاه قایقرانی بندرخمیر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، عملیات اجرایی پایگاه قایقرانی بندرخمیر ، با حضور شکوه فر معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت ورزش وجوانان، محمدآشوری و احمد مرادی نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی هرمزگان، مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی آغازشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در آیین کلنگ زنی این طرح ورزشی گفت: باتوجه به سفر چندی پیش وزیر ورزش وجوانان به شهرستان بندرخمیر و بازدید از این منطقه، قول احداث پایگاه قایقرانی را در بندرخمیر داده بود که پس از تامین منابع مالی و ابلاغ این منابع امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم.

شکوه فر افزود: استان هرمزگان و بویژه شهرستان بندرخمیر ظرفیت بسیار خوبی در حوزه قایقرانی دارد و اعتقاد داریم با راه اندازی این پایگاه این ظرفیت در حوزه قایقرانی در این منطقه بارور خواهد شد و در آینده شاهد حضور جوانان این منطقه در تیم های ملی خواهیم بود. وی اظهارامیدواری کرد: با راه اندازی این پایگاه آبی دریایی بتوانیم حوزه قایقرانی را در این منطقه (بندرخمیر) تقویت کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان نیز گفت: پایگاه قهرمانی قایقرانی بندرخمیر به متراژ یک هکتار و زیربنای ۵۰۰ مترمربع در مجموعه گردشگری حرای بندرخمیر ایجاد خواهد شد.

مظفرخادمی نسب افزود: مدت عملیات اجرای این طرح یک سال و برآورد اعتبار آن بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است. وی بیان داشت: احداث این پایگاه، امکان برگزاری مسابقه های قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی را در شهر بندرخمیر میسر می سازد.

فرماندار بندرخمیر نیز گفت: شهرستان خمیر در رشته قایقرانی در سالیان گذشته میزبان مسابقات استانی و حتی پذیرای اردوهای تیم های ملی نیز بوده است.

میرهاشم خواستار افزود: به دلیل ظرفیت های بالای شهرستان خمیر در ورزش های آبی و ساحلی، با احداث این پایگاه بندرخهمیر آمادگی لازم را ابرای میزبانی مسابقات قایقرانی کشوری خواهد داشت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3066

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: