بررسی مشکلات ورزش هرمزگان در نشست با امام جمعه بندرعباس

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در نشست با جامعه ورزش و جوانان استان در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، نماینده، ولی فقیه در هرمزگان در این نشست ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: استان هرمزگان دارای ظرفیت بالایی در حوزه ورزش است و برای رفع مشکلات حوزه ورزش استان نیز همواره تلاش کرده ام.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: استان‌های جنوبی همواره در حوزه ورزشی پیشگام هستند که هرمزگان به علت کمبود زیرساخت‌ها و کم توجهی به ورزش از این موضوع عقب بود.

وی گفت: اکنون ورزش هرمزگان در حال رشد است و ظرفیت‌های ورزشی استان بصورت متوازن جلو می‌رود که این باعث خوشحالی است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه باید از ورزش هرمزگان به طور ویژه حمایت شود؛ افزود: استان هرمزگان در ورزش انفرادی نیز دارای ظرفیت بسیار بالایی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده به موضوع مسئولیت اجتماعی صنایع هم اشاره کرد و گفت: در حوزه مسئولیت اجتماعی صنایع کار بخوبی پیش می‌رود و سهم مسئولیت‌های اجتماعی بالا رفته است، اما هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده ایم.

وی افزود: این سهم باید بصورت متوازن در حوزه‌های مختلف تقسیم بشود که متاسفانه این توزیع عادلانه نبوده است.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: استان هرمزگان باید در حوزه ورزش‌های آبی در کشور پیشگام باشد در حالیکه در این حوزه حمایت‌های لازم صورت نگرفته است و عقب هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده بر افزایش سازمان‌های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: افزایش این نهاد‌ها در حوزه‌های مختلف برای آینده جوانان بسیار مفید است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان هم گفت: در هفته تربیت بدنی با برنامه ریزی انجام شده در حوزه‌های ورزشی آقایان و بانوان برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مختلفی در نظر گرفته شده است.

مظفر مهری خادمی نسب افزود: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در استان از برنامه‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان است که در این هفته ۲۱ طرح ورزشی در استان به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها سرانه ورزش استان از ۷۸ به ۸۱ سانتیمتر می‌رسد و به سرانه کشوری که یک متر است نزدیک‌تر می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان افزود: در المپیاد استعداد‌های برتر در رشته‌های مختلف از جمله وزنه‌برداری، شنا و تیراندازی نمایندگان هرمزگان در جایگاه دهم کشوری قرار گرفتند در حالیکه قبلاً ۲۳ کشور بودیم.

مظفر مهری خادمی نسب گفت: استان هرمزگان در ۱۴ آبان امسال میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا است که ۳۰ تیم از ده کشور آسیایی شرکت می‌کنند.

وی از تشکیل کمیته سامان ازدواج خبر داد و گفت: در وزارت ورزش و جوانان مصوب شده است که تسهیلات و اماکن ورزشی و رفاهی برای ازدواج در اختیار جوانان قرار بگیرد.

شماری از ورزشکاران و مسئولان هیئت‌های ورزشی استان هم در این نشست مسائل و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

رئیس هیئت فوتبال استان گفت: در هیئت فوتبال استان ۵ تیم لیگ برتری کشوری داریم، اما با توجه به کمبود امکانات، مشکلاتی بوجود آمده است.

قاسم رنجبریان افزود: اگر یک درصد سهم صنایع استان برای ورزش اختصاص یابد مشکل مالی ورزش برطرف می‌شود.

رئیس هیئت والیبال بانوان استان هم گفت: اکنون سه تیم بانوان در لیگ دسته یک کشور داریم در حالیکه برای ۱۲ سال هیچ تیمی نداشتیم و سال‌های آینده شاهد رشد بالایی در حوزه والیبال بانوان استان خواهیم بود.

محمودی خواستار حمایت مالی از تیم والیبال بانوان استان شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3042

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: