برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی شهرستان بندرعباس

به مناسبت هفته دفاع مقدس یک‌دوره مسابقات ووشو در سطح شهرستان بندرعباس در محل سالن اختصاصی ووشو سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بندرعباس برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی هیأت ووشو استان هرمزگان یک‌دوره مسابقات ووشو در سطح شهرستان بندرعباس بمناسبت هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جنگ تحمیلی در محل سالن اختصاصی ووشو سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بندرعباس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی این دوره از رقابت‌های با حضور ۶۸ نفر در دو بخش ساندا و تالو در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در اوزان و فرم‌های مختلف ووشو در قالب ۶ تیم از بندرعباس برگزار گردید که گفتنی است تیم شهرستان حاجی‌آباد بعنوان مهمان در این پیکارها حضور داشت.

در رده بندی تیمی باشگاه فرهنگی ورزشی جرون خلیج‌فارس مقام اول و تیم‌های خانه ووشو سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دوم و تیم باشگاه ورزشی آنامیس به ترتیب دوم و سوم شدند.

لازم بذکر است، آقای روزبه زابلی‌پور معاونت امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز در محل برگزاری این دوره از مسابقات حضور یافتن و از ابراهیم اوزی از اساتید و پیشکسوت ووشو استان نیز تجلیل بعمل آمد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=3019

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: