سرپرست هیات ووشو هرمزگان معارفه شد

مراسم معارفه فرشید بارقار سرپرست جدید هیات ووشو هرمزگان با حضور جمعى از اعضاى هیات و نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان در خانه ووشو سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانى برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی هیات ووشو استان مراسم معارفه فرشید بارقار سرپرست جدید هیات ووشو هرمزگان با حضور جمعى از اعضاى هیات و نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان در خانه ووشو سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانى برگزار شد.

هیات ووشو استان هرمزگان از خرداد ماه سال جاری پس از انتصاب علیرضا بهرمن رییس سابق این هیات به‌ عنوان سرپرست دبیرکلى فدراسیون ووشو جمهورى اسلامى ایران با سرپرست اداره مى‌شود.

قرار است به‌ زودى با اعلام آمادگى اداره‌ کل ورزش و جوانان هرمزگان، مجمع انتخاباتى این هیات برگزار گردد تا تکلیف ووشوى استان به‌ عنوان هیات چهارم کشور در ارزیابى عملکرد سال ١۴٠٠ مشخص شود.

سرپرست هیات ووشو هرمزگان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا مجمع انتخاباتی برگزار گردد چرا که این ورزش موفق استان نبایستى بیش از این بلاتکلیف بماند.

فرشید باوقار افزود: سوتفاهم‌ ها مانع از برگزارى به‌ موقع مجمع انتخاباتى هیات ووشو استان شده بود که به لطف الهى تمامى این سو برداشت‌ ها رفع شده است.

باوقار، وفاق و همدلى را تنها رمز پیشرفت ووشوى هرمزگان دانست و تصریح کرد: وفاق ووشوکاران هرمزگانى طى این سال‌ها سبب گردید امروز نفر دوم فدراسیون ووشو جمهورى اسلامى ایران یک هرمزگانى باشد و ما باید قدر این موقعیت را بدانیم و از فضاى ایجاد شده بهره مند گردیم.

سرپرست هیات ووشو هرمزگان با بیان اینکه ایجاد حاشیه مانند سمى مهلک براى ریشه‌کنى ورزش است، گفت: حواشى هرچند هم کوچک تلقى شوند براى ورزشى مانند ووشوى استان که از جایگاه مناسبى در کشور برخوردار است، خوب نیست و باعث افت این ورزش در میان دیگر رقبا خواهد شد.

باوقار افزود: همگى باید به تصمیمات اتخاذ شده از سوی هیات احترام بگذاریم چرا که در یک دوره چهارساله، فضا براى تمامى تلاشگران این ورزش فراهم است و حق احدى تضییع نخواهد شد اما اگر احساس شود هر فردى به حاشیه‌ها دامن مى‌زند با احترام به همه تلاش‌هاى او و به دلیل ایجاد فضاى آرام براى دیگر ورزشکاران، از این قطار در حال حرکت به‌ سمت پیشرفت پیاده خواهد شد.

وى ادامه داد: فضاى مجازى یک فضاى عمومى است و نباید اعتراضات خود را در گروه‌ها مطرح کنیم. مطالبات بایستى در هیات مطرح شوند تا راهکارى مناسب براى آن بیاندیشیم قرار نیست ناسزاها و اعتراضات کذب در فضاى عمومى گفته شود و عذرخواهى‌ ها خصوصى صورت پذیرد.

سرپرست هیات ووشو هرمزگان بیان کرد: امروز هم فدراسیون و هم اداره کل ورزش و جوانان با این هیات همراه است و قله‌هاى بلند موفقیت پیش روى ماست.

باوقار در پایان از حسن اعتماد ریاست فدراسیون ووشو کشور و مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در خصوص انتصابش تقدیر کرد و گفت: درب این خانه به روى همه باز است و از امروز فضاى جدیدى در ووشوى استان آغاز خواهد شد.

فرشید باوقار ١۵ سال بعنوان نماینده سبک تاى‌ چى‌ چوان ووشو هرمزگان فعالیت کرده است او قهرمان تورنمنت بین‌المللى جام وحدت در سال ٨۴ بوده است و نیز در رقابت‌هاى درون سبکى کشور چندین دوره قهرمان شده است، او دارای مدرک داوری و مربیگری رسمی از فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران می باشد،باوقار دارای دان پنج ووشو می باشد و ریاست هیات تیراندازى استان و انجمن تیراندازی کارگری هرمزگان را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

خبرنگار:فرزان قاراگزلیان

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=2696

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: