نشست هیات های ورزشی،ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و سازمان های مردم نهاد هرمزگان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی نشست هیات های ورزشی،ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و سازمان های مردم نهاد هرمزگان با حضور معاون حقوقی،مجلس و امور استان های وزارت وزارت ورزش و جوانان در سالن غدیر فرمانداری بندرعباس برگزار شد.

بنیامین شکوه فر با مهم خواندن شناسایی استعدادها و پتانسیل‌ های ورزشی گفت: آمایش سرزمین ورزشی در کشور به صورت علمی با بررسی فضاهای ورزشی استان‌ها، توانمندی جسمی و ژنتیکی ورزشکاران با تمرکز بر سوابق و توانمندی‌های ورزشی استان‌ها در راستای توزیع امکانات ورزشی مناسب صورت می‌گیرد.

وی در خصوص طرح آمایش سرزمینی اضافه کرد: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش آمایش سرزمینی می باشد که برنامه های مناسبی برای این موضوع در حال انجام است که با نگاه مثبت و اثرگذار وزیر  ورزش و جوانان این آمایش به نقطه ای مطلوبی خواهد رسید.

شکوه فر با تاکید به اینکه در حوزه ورزش همگانی باید به دنبال همگرایی بین دستگاه ها باشیم خاطر نشان کرد: همه ما باید در این راه و برای سلامت جامعه گام های بلندی را برداریم.

وی در ادامه ضمن تشکر از نگاه بسیار مثبت مهندس دوستی استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در جهت حمایت از جامعه ورزش و جوانان استان اظهار کرد: استان هرمزگان ظرفیتهای بسیار خوبی در اختیار دارد که در آینده ای نه چندان دور با هم گرایی و وحدت می تواند به یکی از قطب‌های ورزش کشور تبدیل شود.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: در رخداد جام پرچم سی‌ هزار تیم از استان‌های کشور ثبت‌ نام کرده‌اند که حمایت بسیار خوبی نیز از سوی وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری این مسابقات صورت گرفته است و جام پرچم‌ بزرگترین رویداد ورزشی در کشور است.

شکوه فر با اشاره به اینکه ورزش و نهاد تربیت بدنی یک فرایند تربیتی است اضافه کرد: توسعه ورزش می‌تواند به نشاط اجتماعی و سلامت بیشتر جامعه منجر شود و از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.

شکوه فر خاطر نشان کرد: امروز مفتخریم که در دور افتاده ترین مناطق و نقاط محروم کشور هم پروژه هایی که متوقف بود به بهره برداری می رسد و تمام دولت دست به دست هم داده تا کل کشور به کارگاهی بزرگ تبدیل شود.

وی تصریح کرد: انجام کارهای تخصصی در ورزش و نیز در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی یک جهاد بسیار مقدس به حساب می آید.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تاکید آیت الله رییسی رئیس جمهور کشورمان به رسیدگی ویژه به حوزه ورزش بانوان بیان داشت :
امکانات ورزشی تمامی دستگاههای اجرایی با هماهنگی وزارت ورزش و ادارات کل می بایست هم افزایی گردند.

گفتنی است این نشست تخصصی با حضور دکتر شکوه فر معاون وزیر ورزش و جوانان، دکتر کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، دکتر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل ، اعضای شورای شهر بندرعباس برگزار شد.

در ادامه جلسه نیز معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت فعالیت سازمان های مردم نهاد، عنوان کرد: مهمترین مزیت سازمان های مردم نهاد انجام امور عام المنفعه با رویکرد اجتماعی و فرهنگی در جامعه است.

احسان کامرانی اضافه کرد: رمز موفقیت سازمان های مردم نهاد فعالیت در چهارچوب وظایف تخصصی می باشد که با ارتباط نزدیکی که با افراد جامعه دارند، بهتر می‌توانند زاویه دید مردم را ارائه دهند.

وی در ادامه گفت: مهندس دوستی استاندار هرمزگان هر جا که نیاز به همراهی و همکاری باشد اداره ورزش و جوانان هرمزگان را حمایت خواهد کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1955

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: