معرفی ورزشکار نخبه هرمزگانی

فعالیت در حوزه های ورزشی برای بسیاری از افراد جامعه خوشایند بوده به نحوی که بسیاری از نوجوانان و جوانان رویای رسیدن به مدارج بالای قهرمانی را در سر می پرورانند.سخت کوششی، اراده و پشتکار و مهمتر از همه دست نکشیدن از اهداف تعیین شده رفته رفته ورزشکار را بسوی قهرمانی سوق می دهد.

پایگاه خبری هرمزگان ورزشی قصد دارد ضمن معرفی ورزشکاران نخبه هرمزگانی انگیزه افرادی را که به تازه گی در عرصه ورزش پا گذاشته اند یا رویای قهرمانی را در سر می پرورانند مضاعف نماید.

حبیب ناصری تنها والیبالیست هرمزگانی عضو تیم ملی الف در چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا در تایلند با حضور مثال زدنی و غیرتمندانه خود توانست به همراه مهدی علیزاده دیگر هم تیمی خود عنوان نایب قهرمانی مسابقات آسیایی را برای ایران و هرمزگان به ارمغان آورد.

وی متولد ۱۳۸۴.۰۷.۰۶ و اهل بندرعباس است و در مقطع تحصیلی دهم تجربی مدرسه شهید یوسف دقت تحصیل می نماید.

حبیب ناصری در سال ۱۳۹۶ با تشویق عبدالرئوف بستگانی، احمد دریانورد و خانواده خود پا به عرصه ورزش در رشته والیبال می گذارد.

او از عبدالرئوف بستگانی و احمد دریانورد به عنوان مربیان دلسوز خود نام برده و از رهنمود های حامد نژداغی مربی تیم ملی نیز بهره مند گردیده است.

ناصری والیبالیست نخبه هرمزگانی هدف آینده خود را قهرمانی مسابقات جهان نام برد و قصد دارد به عنوان بهترین والیبالیست در جهان مطرح گردد.

او بازی در تیم های مطرح جهان را از برنامه های بلند مدت خود بیان کرد و خدمت به جامعه والیبال هرمزگان را اولویت خود قرار داده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1909

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: